KERJA-KERJA MENURAP SEMULA JALAN DI JALAN BAHAGIA 10, 11, 12, 12A, 14, 15, 15A, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 34 DAN 36, TAMAN SRI BAHAGIA, CHERAS, DAERAH HULU LANGAT SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DENGANNYA
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Dya Diyana Bt Mawardi |
E-mel | dyadiyana@mpkj.gov.my |
No. Tel | 03-87377899 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Kajang |
---|---|
No. Tender | MPKj T 15/2021 |
Tarikh Iklan | 1 Oct 2021 - 22 Oct 2021 |
Tarikh Jual | 1 Oct 2021 - 22 Oct 2021 |
Tarikh Tutup | 22 Oct 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Menggunakan perkhidmatan POS BERDAFTAR/ KURIER sahaja. Alamat: Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kajang (Peti Sebutharga/ Tender), Aras Bawah, Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan. |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 150.00 |
Syarat Tender
Tawaran ini adalah dipelawa kepada
kontraktor-kontraktor yang memiliki Sijil
Perakuan Pendaftaran Kontraktor (SPPK), dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred,
kategori dan pengkhususan berkaitan dan memiliki Sijil Taraf Bumiputera
dari Bahagian Pembangunan Kontraktor dan
Usahawan (BPKU), atau syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM)
dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan bagi perolehan yang
berkenaan. Kontraktor / syarikat juga perlu berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN) Selangor
dan masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja / perkhidmatan /
bekalan.
DOKUMEN MEJA
TERKAWAL
Petender boleh merujuk Dokumen Meja
Terkawal di laman sesawang Majlis Perbandaran Kajang (MPKj) di http://www.mpkj.gov.my/ms.
Petender terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman
sesawang http://tender.selangor.gov.my dan Unit Perancang
Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tawaran.
Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan
email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan
resit asal bayaran semasa tarikh tutup tender. Resit tersebut hendaklah
dilampirkan di muka surat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh
menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
Tempoh penjualan Dokumen Tawaran
adalah pada 1 OKTOBER 2021 HINGGA 22
OKTOBER 2021. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh
tersebut.
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam
sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan. Petender
hendaklah menghantar Dokumen tersebut dengan menggunakan perkhidmatan POS BERDAFTAR/ KURIER sahaja dan
memastikan Dokumen tersebut selamat tiba SEBELUM
atau PADA 22 OKTOBER 2021 (JUMAAT) JAM 12.00 TENGAHARI di alamat:
Yang Dipertua
Majlis Perbandaran Kajang
(Peti Sebutharga/ Tender)
Aras Bawah, Bahagian Bekalan Dan Perolehan
Menara MPKj
Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih
43000 Kajang
Selangor Darul Ehsan
Sebarang kelewatan yang timbul dalam
urusan tersebut tidak akan dilayan.
LAWATAN TAPAK
Lawatan tapak adalah tidak diwajibkan. Namun begitu, Petender dinasihatkan
supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan tender bagi mengetahui lebih
lanjut mengenai keadaan tapak bina yang akan dihadapi. Sebarang tuntutan akibat
kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan tender disebabkan
kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |