KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU TAMAN BAGI TAHUN 2022 DI ZON BP 1.1 UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Ahmad Azri Bin Abdul Hamid |
E-mel | ahmad.azri@mbsj.gov.my |
No. Tel | 03-80264382 |
Jabatan | KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB.400-5/7/97 |
Tarikh Iklan | 7 Oct 2021 - 20 Oct 2021 |
Tarikh Jual | 7 Oct 2021 - 20 Oct 2021 |
Tarikh Tutup | 20 Oct 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Tawaran, Ruang Legar Pintu Masuk Lobi Aras 1, (Hadapan Arena MBSJ), Majlis Bandaraya Subang Jaya, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi perkara berikut :
Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut hargahanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.
Memandangkan situasi sekarang yang masih berada dalam Pelan Pemulihan Negara (PPN) susulan penularan wabak Covid-19, adalah dimaklumkan juga bahawa semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan mengikut prosedur yang ditetapkan oleh MBSJ berdasarkan arahan dari masa ke semasa. Petender hendaklah sentiasa menyemak di sistem e-tender Selangor ini dan email yang telah didaftarkan berkenaan makluman serahan dokumen tawaran. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH DAN E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL DAN E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |