Cetak
TDP 5/2021

CADANGAN PERKHIDMATAN PENYEWAAN DAN MENGOPERASIKAN SATU (1) BUAH BAS SMART SELANGOR LALUAN HS02 ANTARA GAPI - BATANG KALI

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norazimah binti Mohd Arshad
E-mel norazimah@mphs.gov.my
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender TDP 5/2021
Tarikh Iklan 22 Oct 2021 - 16 Nov 2021
Tarikh Jual 25 Oct 2021 - 16 Nov 2021
Tarikh Tutup 16 Nov 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar LOBI UTAMA, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 300.00

Syarat Tender

1. Dokumen Meja Tawaran akan dipaparkan pada 25hb Oktober 2021 (Isnin) hingga 16hb November 2021 (Selasa) di Jabatan Perancang Bandar Majlis Perbandaran Hulu Selangor.

2. Dokumen sebut harga wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengansempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL KEWANGAN DAN TEKNIKALYANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.

3. Dokumen sebut harga tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun(download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahanpembelian.

4. Penyebut harga  yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

5. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-60641331smbg. 113.

6. Penyebut harga juga digalakkan menghantar semula dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutupsebut harga.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221503 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > KENDERAAN/ JENTERA/ KENDERAAN REKREASI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian