Cetak
JPS/N/ICT/B(13)/02/2022(SH)

MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN INK/TONER SERTA KERJA–KERJA YANG BERKAITAN BAGI TAHUN 2022 DI JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Admin JPS Negeri Selangor
E-mel admin@waterselangor.gov.my
No. Tel 0355447352
Jabatan JPS Shah Alam
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran
No. Sebut Harga JPS/N/ICT/B(13)/02/2022(SH)
Tarikh Iklan 11 Jan 2022 - 17 Jan 2022
Tarikh Jual 17 Jan 2022 - 25 Jan 2022
Tarikh Tutup 25 Jan 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran, Negeri Selangor Darul Ehsan,Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Pembekal-pembekal dan syarikat dikehendaki terlebih dahulu mendaftar secara On-Line di laman web http://tender.selangor.gov.my dan diluluskan       oleh mana-mana Agensi Kerajaan Negeri Selangor.

2. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan               Malaysia dalam bidang bekalan/perkhidmatan di bawah Kepala 020601 (Bumiputra)     PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)).

3. PERINGATAN :

-Pembekal-pembekal dikehendaki membaca dan memahami keseluruhan butir- butir dokumen sebutharga sebelum mengemukakan tawaran.

-Pastikan dokumen sebutharga adalah lengkap pada kesernua muka surat. Sekiranya terdapat maklumat lanjut yang diperlukan, adalah menjadi tanggungjawab pembekal untuk mendapatkan penjelasan daripada Bahagian Pengurusan Maklumat JPS Selangor

-Pembekal dikehendaki mengemukakan sebutharga mengikut format maklumbalas yang telah dilampirkan.

-Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER, dan

b) Segala tawaran Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam satu (1) sampul surat berlakri yang dicatat :

i) Borang Sebutharga  JPS/N/ICT/B(13)/02/2022(SH)

4. Dokumen sebutharga yang telah lengkap, hendaklah dihantar ke Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

5. Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.

6. Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 90 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

7. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke Bhgn Pengurusan Maklumat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor ditalian 03-55447383

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian