Cetak
PP.K.LGT. 04/2022

KERJA-KERJA MEMASANG LONGKANG DAN KERJA-KERJA LAIN YANG BERKAITAN DI TKPM BUKIT CHANGGANG, PEJABAT PERTANIAN DAERAH KUALA LANGAT

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Junaidah binti Busra
E-mel junaidah@doa.gov.my
No. Tel 0355189888
Jabatan Jabatan Pertanian Negeri Selantgor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PP.K.LGT. 04/2022
Tarikh Iklan 24 Feb 2022 - 3 Mar 2022
Tarikh Jual 24 Feb 2022 - 3 Mar 2022
Tarikh Tutup 3 Mar 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH KUALA LANGAT
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KUALA LANGAT SAHAJA
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor yang beralamat di Daerah Kuala Langat sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender. selangor.gov.my  sebelum membeli dokumen tawaran. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan memuat turun Di Sistem Tender Selangor mulai 24 Februari 2022.  Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Kuala Langat tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 3 Mac 2022.

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4.  Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-31814773 En. Yusof bin Yob Penolong Pegawai Pertanian Daerah Kuala Langat.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

CE36 KERJA TANAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian