SEBUTHARGA BAGI MEMBEKALKAN DAN MENGHANTAR BEKALAN ALATULIS KOMPUTER TAHUN 2022 (KATEGORI TONER, CATRIDGE DAN RIBBON UNTUK PENCETAK) BAGI PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | MOHD ROHAIZAT BIN ROZALI |
E-mel | rohaizat@selangor.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDKS/KP400-6/2/5/31(2022) |
Tarikh Iklan | 28 Feb 2022 - 7 Mar 2022 |
Tarikh Jual | 28 Feb 2022 - 7 Mar 2022 |
Tarikh Tutup | 7 Mar 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Peti Sebut Harga Bahagian Khidmat Pengurusan, Aras Dua, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor 45000 Kuala Selangor, Selangor Darul Ehsan. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1.
PENGHANTARAN DOKUMEN
Berdasarkan kepada informasi yang dibekalkan,
penyebutharga WAJIB menyerahkan Dokumen Tawaran termasuk Dokumen Kewangan dan Dokumen Teknikal yang
telah lengkap diisi berpandukan Syarat-Syarat Sebutharga berdasarkan
turutan seperti di bawah:
-
Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q)
-
Jadual Spesifikasi Kerja – Jadual 1
-
Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Kementerian
Kewangan
-
Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia
-
Salinan Borang 24 dan 49, Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (sekiranya pembekal ialah
Syarikat Sdn. Bhd)
-
Sijil (atau Bukti) Pendaftaran Kontraktor Unit
Perancang Ekonomi Negeri
-
Surat Pengesahan Pembekal yang disahkan oleh wakil
pembekal.
-
Penyata Bank Tiga (3) Bulan Terakhir Syarikat yang
disahkan oleh pihak Bank
- Brosur/Maklumat Berkaitan
- Cadangan Kewangan
a)
LAMPIRAN Q
b)
JADUAL 1 – Jadual Spesifikasi Bekalan
c)
LAMPIRAN 1 – Surat Penyebutharga
d)
Keterangan Mengenai Penyebutharga
e)
Surat Akuan Pembida/Penyebutharga
f)
Penyata Bank Tiga (3) Bulan Terakhir Syarikat
yang disahkan oleh pihak Bank
2.
HAK-HAK PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR
Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak akan
terikat untuk menerima sebarang Sebut harga yang terendah dan tidak terikat
untuk memberi sebarang sebab atas penolakan tersebut. Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor juga mempunyai hak
untuk menerima semua tawaran seperti yang terdapat dalam keseluruhan jadual,
kombinasi kepada jadual atau beberapa item-item mengikut budi bicaranya sendiri
dan juga akan memesan kuantiti yang lebih besar atau lebih kecil jika
diperlukan, kecuali harta tertentu yang telah dinyatakan/ditentukan oleh
penyebut harga.
3.
BIDANG
KERJA YANG DITETAPKAN
Penyebut harga dikehendaki
MEMBEKALKAN DAN MENGHANTAR BEKALAN ALATULIS KOMPUTER TAHUN 2022 (KATEGORI
TONER, CATRIDGE DAN RIBBON UNTUK PENCETAK) BAGI PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA
SELANGOR.
Penyebutharga juga dikehendaki melaksanakan penghantaran dan perkhidmatan
tersebut berdasarkan Jadual Spesifikasi.
4.
PEMBAYARAN
Pembayaran akan dibuat sekaligus menggunakan Pesanan Tempatan Kerajaan kepada
penyebutharga sebaik sahaja penghantaran barangan selesai dilaksanakan dalam
tempoh yang ditetapkan dan Kerajaan Negeri berpuas hati dengan penghantaran
barangan.
5.
TEMPOH KONTRAK
Kontrak ini dimeterai selama 1 tahun (12 bulan) bermula dari tarikh penganugerahan
kontrak. Suatu surat perlantikan dianggap sebagai satu perjanjian kontrak
sehingga dokumen kontrak ditandatangani dan kerja-kerja di bawah bidang kerja
dilaksanakan berdasarkan kontrak perjanjian tersebut.
6.
LAIN-LAIN
Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak akan
tertakluk kepada kandungan sebut harga yang disediakan dan boleh meminda pada
bila-bila masa sepanjang tempoh sah sebut harga mana-mana klausa didalam dokumen
sebut harga.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |