Cetak
PDKS/KP400-6/2/5/31(2022)

SEBUTHARGA BAGI MEMBEKALKAN DAN MENGHANTAR BEKALAN ALATULIS KOMPUTER TAHUN 2022 (KATEGORI TONER, CATRIDGE DAN RIBBON UNTUK PENCETAK) BAGI PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama MOHD ROHAIZAT BIN ROZALI
E-mel rohaizat@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Kuala Selangor
No. Sebut Harga PDKS/KP400-6/2/5/31(2022)
Tarikh Iklan 28 Feb 2022 - 7 Mar 2022
Tarikh Jual 28 Feb 2022 - 7 Mar 2022
Tarikh Tutup 7 Mar 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Sebut Harga
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Aras Dua, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor
45000 Kuala Selangor, Selangor Darul Ehsan.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1.           PENGHANTARAN DOKUMEN

 

Berdasarkan kepada informasi yang dibekalkan, penyebutharga WAJIB menyerahkan Dokumen Tawaran termasuk Dokumen Kewangan dan Dokumen Teknikal yang telah lengkap diisi berpandukan Syarat-Syarat Sebutharga berdasarkan turutan seperti di bawah:

                  

-     Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q)

-     Jadual Spesifikasi Kerja – Jadual 1

-      Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Kementerian Kewangan

-      Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia

-      Salinan Borang 24 dan 49, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (sekiranya pembekal ialah Syarikat Sdn. Bhd)

-      Sijil (atau Bukti) Pendaftaran Kontraktor Unit Perancang Ekonomi Negeri

-      Surat Pengesahan Pembekal yang disahkan oleh wakil pembekal.

-      Penyata Bank Tiga (3) Bulan Terakhir Syarikat yang disahkan oleh pihak Bank

-     Brosur/Maklumat Berkaitan

-     Cadangan Kewangan

a)        LAMPIRAN Q

b)        JADUAL 1    – Jadual Spesifikasi Bekalan

c)        LAMPIRAN 1 – Surat Penyebutharga

d)        Keterangan Mengenai Penyebutharga

e)        Surat Akuan Pembida/Penyebutharga

f)         Penyata Bank Tiga (3) Bulan Terakhir Syarikat
yang disahkan oleh pihak Bank

 

2.           HAK-HAK PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR

 

Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak akan terikat untuk menerima sebarang Sebut harga yang terendah dan tidak terikat untuk memberi sebarang sebab atas penolakan tersebut. Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor juga mempunyai hak untuk menerima semua tawaran seperti yang terdapat dalam keseluruhan jadual, kombinasi kepada jadual atau beberapa item-item mengikut budi bicaranya sendiri dan juga akan memesan kuantiti yang lebih besar atau lebih kecil jika diperlukan, kecuali harta tertentu yang telah dinyatakan/ditentukan oleh penyebut harga.

 

 

 

 

3.           BIDANG KERJA YANG DITETAPKAN

 

Penyebut harga dikehendaki MEMBEKALKAN DAN MENGHANTAR BEKALAN ALATULIS KOMPUTER TAHUN 2022 (KATEGORI TONER, CATRIDGE DAN RIBBON UNTUK PENCETAK) BAGI PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR.

         

Penyebutharga juga dikehendaki melaksanakan penghantaran dan perkhidmatan tersebut berdasarkan Jadual Spesifikasi.

 

 

4.           PEMBAYARAN

 

Pembayaran akan dibuat sekaligus menggunakan Pesanan Tempatan Kerajaan kepada penyebutharga sebaik sahaja penghantaran barangan selesai dilaksanakan dalam tempoh yang ditetapkan dan Kerajaan Negeri berpuas hati dengan penghantaran barangan.

 

 

5.           TEMPOH KONTRAK

 

Kontrak ini dimeterai selama 1 tahun (12 bulan) bermula dari tarikh penganugerahan kontrak. Suatu surat perlantikan dianggap sebagai satu perjanjian kontrak sehingga dokumen kontrak ditandatangani dan kerja-kerja di bawah bidang kerja dilaksanakan berdasarkan kontrak perjanjian tersebut.

 

 

6.           LAIN-LAIN

 

Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak akan tertakluk kepada kandungan sebut harga yang disediakan dan boleh meminda pada bila-bila masa sepanjang tempoh sah sebut harga mana-mana klausa didalam dokumen sebut harga.

 

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian