Cetak
23/2022

KERJA-KERJA MEMBAIKI DAN MENYELENGGARA BANGUNAN SERTA KERJA-KERJA LAIN YANG BERKAITAN DI SEKOLAH KEBANGSAAN SIMPANG LIMA DALAM DAERAH SABAK BERNAM, SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORJANATON BINTI SARPAN
E-mel luvillahi@gmail.com
No. Tel 03-32242581
Jabatan JKR SABAK BERNAM
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Sabak Bernam
No. Sebut Harga 23/2022
Tarikh Iklan 22 Mar 2022 - 8 Apr 2022
Tarikh Jual 25 Mar 2022 - 31 Mar 2022
Tarikh Tutup 4 Apr 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT JURUTERA DAERAH,
JKR SABAK BERNAM,
45300 SUNGAI BESAR,
SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Sila pastikan maklumat kontraktor seperti no. telefon pejabat/talian mudah alih dan emel syarikat adalah yang terkini dan dikemaskini dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor untuk mudah dihubungi.  

2. Sebutharga adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) memegang Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) seperti maklumat dibawah, Sijil Taraf Bumiputera (STB) dengan Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU) :

Taraf : Bumiputera

Gred : G2

Kategori : CE DAN/ATAU B

Pengkhususan : B15 & CE21 & B24/CE32

dengan tempoh pendaftaran yang masih sah dan syarikat beralamat di NEGERI SELANGOR sahaja.

3. Borang sebutharga boleh didapati mulai tarikh 25hb Mac 2022 hingga 31hb Mac 2022 di Kaunter Unit Ukur Bahan & Kontrak, JKR Sabak Bernam. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA (RM10.00) dan secara TUNAI sahaja.

Waktu Urusniaga Sebutharga :

                                                          Isnin - Khamis    :    08.00 pagi - 12.30 tengah hari

                                                                                             02.00 petang - 3.30 petang

                                                         Jumaat                 :    08.00 pagi - 11.45 pagi

                                                                                            02.45 petang - 03.30 petang

4. KEBENARAN KHAS hendaklah dipohon sebelum pembelian dokumen sebutharga. Kontraktor hendaklah membawa bersekali surat kelulusan daripada CIDB bagi tujuan tersebut.

5. Taklimat dan lawatan adalah digalakkan kepada kontraktor yang berminat untuk menyertai sebutharga ini. Bagi yang berminat untuk mengadakan lawatan tapak, bolehlah menghubungi pegawai di Bahagian Bangunan, JKR Sabak Bernam.

6. Dokumen Meja Sebutharga boleh disemak di Kaunter Unit Ukur Bahan pada waktu pejabat. Dokumen Sebutharga akan dikeluarkan kepada penama seperti dalam Sijil berkenaan. Sekiranya penama menghantar wakil, wakil-wakil kontraktor yang sah sahaja yang boleh membeli dokumen sebutharga. Untuk maksud ini wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa Sijil ASAL beserta satu (1) salinan sijil-sijil SPKK, PPK dari CIDB dan STB dari BPKU, kad pengenalan wakil, surat wakil kontraktor, dan cap syarikat semasa tujuan pembelian.

7.    Setiap satu Syarikat Kontraktor hanya boleh membeli satu dokumen sahaja bagi setiap kerja dalam satu-satu masa.

8. Dokumen sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan hendaklah mencatat No. Sebutharga di sebelah penjuru kiri sampul tersebut. Dokumen hendaklah dimasukkan ke dalam peti tawaran sebutharga di Unit Ukur Bahan & Kontrak, JKR Sabak Bernam tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 04hb April 2022.(Tarikh Tutup)

9. Sekiranya kontraktor tidak dapat hadir untuk tujuan penghantaran dokumen sebutharga, kontraktor boleh menghantar dokumen dengan menggunakan Pos Berdaftar/Kurier dan hendaklah tiba pada atau sebelum peti tawaran ditutup. 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B15 PEMASANGAN BUMBUNG DAN CLADDING LOGAM
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

ATAU

CE32 KERJA PENYELENGGARAAN KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian