KERJA-KERJA PENGUBAHSUAIAN LONGKANG SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI KG. MELAYU SG. BULOH, MUKIM KUANG, DAERAH GOMBAK, SELANGOR.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Siti Norlela Binti Tasuki@Dasuki |
E-mel | sitinorlela@selangor.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
01/06/2022 | PINDAAN TARIKH BAGI KERJA-KERJA PENGUBAHSUAIAN LONGKANG SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI KG. MELAYU SG. BULOH, MUKIM KUANG, DAERAH | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Gombak |
---|---|
No. Sebut Harga | SH/PDTG.PEM/MARRIS: 19/2022 |
Tarikh Iklan | 30 May 2022 - 7 Jun 2022 |
Tarikh Jual | 30 May 2022 - 7 Jun 2022 |
Tarikh Tutup | 7 Jun 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
PETI SEBUTHARGA BAHAGIAN PEMBANGUNAN (PLB) PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK TINGKAT 3, BANGUNAN SULTAN SULAIMAN PERSIARAN PEGAWAI BANDAR BARU SELAYANG 68100 BATU CAVES SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera Gred Pendaftaran G2 yang sah berdaftar dengan UPEN, Pusat Khidmat Kontraktor, CIDB dan PERKESO.
2.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).
3.Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga bersama-sama Profil Syarikat , Sijil SSM, Sijil PKK, CIDB, dan resit pembelian ASAL dokumen sebutharga.
4. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak, Bangunan Sultan Sulaiman, Persiaran Pegawai, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor, Darul Ehsan. sebelum jam 12.00 tengahari 07 Jun (Selasa).
5. Penyebutharga boleh mendapatkan pelan lokasi dan lukisan teknikal dengan datang sendiri ke Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak semasa waktu pejabat (jika berkaitan).
6. Pejabat Daerah dan Tanah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
7. Taklimat dan lawatan tapak tidak diwajibkan.
8. Semua dokumen dan borang sebutharga dan lain-lain berkaitan boleh juga didapati di bahagian pembangunan (PLB) dengan membawa resit bayaran asal.
9. Untuk sebarang pertanyaan atau permasalahan sila hubungi talian pejabat 03-61261437.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
DAN CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|