Cetak
PPN.SEL. 19/2022

MEMBEKAL DAN MENGHANTAR UNIFORM UNTUK PEMANDU, UNIFORM UNTUK PENGAWAL KESELAMATAN, UNIFORM UNTUK PEMBANTU AWAM, UNIFORM UNTUK PEMBANTU OPERASI DAN UNIFORM UNTUK PEMBANTU KEMAHIRAN (BENGKEL) KEPADA JABATAN PERTANIAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Faridah binti Pinni
E-mel faridahpinni@doa.gov.my
No. Tel 0355189888
Jabatan Jabatan Pertanian Negeri Selantgor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPN.SEL. 19/2022
Tarikh Iklan 7 Apr 2022 - 13 Apr 2022
Tarikh Jual 7 Apr 2022 - 13 Apr 2022
Tarikh Tutup 13 Apr 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PERTANIAN NEGERI SELANGOR
TINGKAT 4, BANGUNAN DARUL EHSAN
NO. 3, JALAN INDAH, SEKSYEN 14
40000 SHAH ALAM
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

MAKLUMAT SEBUT HARGA

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Siji Kementerian Kewangan  asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web            http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti    telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan cara memuat turun di Sistem Tender Selangor mulai 7 April 2022 (Khamis). Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam  sampul yang  berlakri dan mencatitkan nombor sebut Harga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Jabatan Pertanian Negeri Selangor tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 13 April 2022 (Rabu).

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-55189888 Puan Lidya binti Erman Ujang

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
020801 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PAKAIAN

DAN

020802 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > KELENGKAPAN PAKAIAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian