Cetak
JPV.SEL.BKP(S).400-10/2/123

SEBUTHARGA KERJA-KERJA MEMBANGUNKAN PUSAT INFORMASI PELANGGAN DI PUSAT LATIHAN TEKNIKAL VETERINAR SUNGAI NILAM, HULU BERNAM, HULU SELANGOR, JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR TAHUN 2022

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ruhaizah Binti Abdul Aziz
E-mel ruhaizah.aziz@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor
No. Sebut Harga JPV.SEL.BKP(S).400-10/2/123
Tarikh Iklan 13 Apr 2022 - 25 Apr 2022
Tarikh Jual 13 Apr 2022 - 25 Apr 2022
Tarikh Tutup 25 Apr 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Tingkat 1, Bahagian Khidmat Pengurusan, Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor, Lot 2, Jalan Utas 15/7, Seksyen 15, 40630 Shah Alam, Selangor.
Tarikh & Masa Taklimat 15 Apr 2022 10:00
Alamat Taklimat Pusat Informasi Pelanggan Di Pusat Latihan Teknikal Veterinar Sungai Nilam, Hulu Bernam, Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

NO. SEBUTHARGA :  9/2022

 

SEBUTHARGA KERJA-KERJA MEMBANGUNKAN PUSAT INFORMASI PELANGGAN DI PUSAT LATIHAN TEKNIKAL VETERINAR SUNGAI NILAM, HULU BERNAM, HULU SELANGOR, JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR TAHUN 2022

 

1.    Sebut harga adalah dipelawa kepada pembekal ;

i.              Mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Berdaftar dengan CIDB di Gred G1 Pengkhususan:

a.    B04 – Kerja-kerja Am Bangunan

b.    CE21 – Kerja-kerja Am Kejuruteraan Awam.

ii.             Mempunyai Sijil Syarikat dari Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

iii.            Mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iv.           Terbuka kepada Syarikat yang berdaftar di daerah Hulu Selangor dan daerah berhampiran sahaja.

v.             Syarikat hendaklah berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN)

vi.           Mempunyai Sijil Akuan Taraf Bumiputera

vii.          Dikehendaki mematuhi Senarai Semak (Lampiran A)

 

2.    Dokumen sebut harga akan dipamerkan dan boleh dimuat turun mulai 13 April 2022 (Rabu) di laman sesawang http://tender.selangor.my.  Dokumen yang dimuat turun hendaklah dibukukan/ didokumentasikan.

 

3.    Dokumen sebut harga dijual dengan harga RM10.00.  Pembayaran boleh dibuat secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.my.  Resit bayaran wajib disertakan dalam penghantaran dokumen sebut harga sebagai bukti pembelian.  Bayaran dokumen tidak akan dikembalikan.

 

4.     Pemeriksaan Kawasan Perkhidmatan (Lawat Tapak) akan diadakan pada 15 April 2022 (Jumaat) bertempat di Pusat Informasi Pelanggan Di Pusat Latihan Teknikal Veterinar Sungai Nilam, Hulu Bernam, Hulu Selangor jam 10.00 pagi, Lawat Tapak adalah disyaratkan sebagai wajib bagi kontraktor yang ingin menyertai sebutharga. Syarat penting bagi sesi Lawat Tapak hanya pemilik syarikat sahaja (nama yang berdaftar di SSM dan wakil tidak dibenarkan sama sekali) yang mempunyai syarat di Para 1.

 

5.    Dokumen Sebut Harga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dimeterai dengan rapi dan ditandakan dengan betul seperti tajuk di atas, pada penjuru atas kiri juga ditandakan: “No. Sebut harga: 9/2022” dan dokumen tersebut hendaklah dimasukkan melalui serahan tangan atau menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier ke dalam Peti Sebut harga di Tingkat 1, Bahagian Khidmat Pengurusan, Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor, Lot 2, Jalan Utas 15/7, Seksyen 15, 40630 Shah Alam, Selangor. Sebut harga ini akan DITUTUP pada 25 April 2022 (Isnin) sebelum jam 12.00 tengahari.  

 

6.    Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas dokumen sebut harga yang dihantar melalui kiriman pos sekiranya berlaku sebarang kelewatan, kehilangan atau lain-lain lagi.  

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Pusat Latihan Teknikal Veterinar Sungai Nilam, Hulu Bernam, Hulu Selangor Pusat Latihan Teknikal Veterinar Sungai Nilam, Hulu Bernam, Hulu Selangor 15 Apr 2022 10:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian