Cetak
T/SUKSEL/02-2022

MENAIKTARAF SISTEM TENDER ONLINE SELANGOR, PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Iskandar Bin Abu Bakar
E-mel is@selangor.gov.my
No. Tel 0355447567
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Tender T/SUKSEL/02-2022
Tarikh Iklan 20 Apr 2022 - 25 May 2022
Tarikh Jual 26 Apr 2022 - 24 May 2022
Tarikh Tutup 24 May 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat SUK Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan, Tingkat 18, Bangunan SSAAS, 40503 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 25 Apr 2022 10:00
Alamat Taklimat Secara dalam talian Video Conferencing menggunakan Microsoft Teams. Sila daftar pada pautan berikut. https://forms.office.com/r/85tbYrChS7 . Rujuk maklumat dalam borang tersebut.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

  1. Berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang :  210103 DAN 210104 DAN 21010
  2. Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri  Selangor melalui Sistem Tender Online Selangor.
  3. TAKLIMAT DIWAJIBKAN
  4. Tarikh/Masa 25 April 2022 (Isnin) / 10:00 pagi
  5. Melalui Video Coferencing (VC) Microsoft Team
  6. Untuk hadir taklimat sila berdaftar melalui link : https://forms.office.com/r/85tbYrChS7
  7. Tarikh Akhir Daftar Sesi Taklimat : 24 April 2022 (Ahad) / 12:00 tengahari
  8. Hanya dua (2) orang wakil syarikat yang boleh menyertai sesi taklimat ini.
  9. Petender yang tidak menyertai sesi taklimat tidak akan dipertimbangkan dan semua surat menyurat berkaitan dengannya tidak akan dilayan.
  10. Dokumen tawaran ini hanya dikeluarkan kepada petender/wakil yang sah sahaja serta menyertai sesi taklimat tender ini secara Video Conferencing .
  11. Petender hendaklah menghantar dokumen berupa satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat/pendrive mengandungi softcopy dokumen tender yang telah lengkap diisi.
  12. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi :Bahagian Pengurusan Maklumat – 03-55447796 / 03-55447557 / 03/55447904
  13. Bahagian Khidmat Pengurusan 03-55447068






Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING
DAN
210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
MAKLUMAT PROJEK MENAIKTARAF SISTEM TENDER ONLINE 2022 972.18 kB application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
1. 18/08/2022 Iskandar Bin Abu Bakar
Bahagian Pengurusan Maklumat
100.00 %