MENAIKTARAF SISTEM TENDER ONLINE SELANGOR, PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Iskandar Bin Abu Bakar |
E-mel | is@selangor.gov.my |
No. Tel | 0355447904 |
Jabatan | Bahagian Pengurusan Maklumat |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Pejabat SUK Selangor |
---|---|
No. Tender | T/SUKSEL/02-2022 |
Tarikh Iklan | 20 Apr 2022 - 25 May 2022 |
Tarikh Jual | 26 Apr 2022 - 24 May 2022 |
Tarikh Tutup | 24 May 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Pejabat SUK Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan, Tingkat 18, Bangunan SSAAS, 40503 Shah Alam, Selangor |
Tarikh & Masa Taklimat | 25 Apr 2022 10:00 |
Alamat Taklimat |
Secara dalam talian Video Conferencing menggunakan Microsoft Teams. Sila daftar pada pautan berikut. https://forms.office.com/r/85tbYrChS7 . Rujuk maklumat dalam borang tersebut.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Tender
- Berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang : 210103 DAN 210104 DAN 21010
- Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor melalui Sistem Tender Online Selangor.
- TAKLIMAT DIWAJIBKAN
- Tarikh/Masa 25 April 2022 (Isnin) / 10:00 pagi
- Melalui Video Coferencing (VC) Microsoft Team
- Untuk hadir taklimat sila berdaftar melalui link : https://forms.office.com/r/85tbYrChS7
- Tarikh Akhir Daftar Sesi Taklimat : 24 April 2022 (Ahad) / 12:00 tengahari
- Hanya dua (2) orang wakil syarikat yang boleh menyertai sesi taklimat ini.
- Petender yang tidak menyertai sesi taklimat tidak akan dipertimbangkan dan semua surat menyurat berkaitan dengannya tidak akan dilayan.
- Dokumen tawaran ini hanya dikeluarkan kepada petender/wakil yang sah sahaja serta menyertai sesi taklimat tender ini secara Video Conferencing .
- Petender hendaklah menghantar dokumen berupa satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat/pendrive mengandungi softcopy dokumen tender yang telah lengkap diisi.
- Untuk maklumat lanjut, sila hubungi :Bahagian Pengurusan Maklumat – 03-55447796 / 03-55447557 / 03/55447904
- Bahagian Khidmat Pengurusan 03-55447068
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE DAN 210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING DAN 210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
MAKLUMAT PROJEK MENAIKTARAF SISTEM TENDER ONLINE 2022 | 972.18 kB | application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
1. | 18/08/2022 |
Iskandar Bin Abu Bakar
Bahagian Pengurusan Maklumat |
100.00 % |