SEBUT HARGA MEMBEKAL, MENGHANTAR DAN MEMASANG PERALATAN SERTA PERKAKASAN YANG BERKAITAN BAGI PENERIMA BANTUAN ‘BLUEPRINT’ PEMBASMIAN KEMISKINAN NEGERI SELANGOR BAGI DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 04/2022 |
Tarikh Iklan | 1 Jun 2022 - 8 Jun 2022 |
Tarikh Jual | 1 Jun 2022 - 8 Jun 2022 |
Tarikh Tutup | 8 Jun 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR
1.
Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui
Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my).
Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang
sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.
2.
Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin
mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan,
Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk
mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia
(SSM), Sijil Kementerian Kewangan
Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor
ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah
Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3.
Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,
pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.
4.
Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 08/06/2022.
Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.
Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian
03-60641026.
Pegawai Daerah
Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |