KERJA-KERJA MENAIKTARAF PUSAT PEMPROSESAN PES PECAL, KLANG SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Faridah binti Pinni |
E-mel | faridahpinni@doa.gov.my |
No. Tel | 0355189888 |
Jabatan | Jabatan Pertanian Negeri Selantgor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pertanian Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PP.KLG 04/2022 |
Tarikh Iklan | 2 Jun 2022 - 9 Jun 2022 |
Tarikh Jual | 2 Jun 2022 - 9 Jun 2022 |
Tarikh Tutup | 9 Jun 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT PERTANIAN DAERAH KLANG, TINGKAT 1, SAYAP KIRI, WISMA PERSEKUTUAN KLANG, PERSIARAN BUKIT RAJA 1/KU 1, BANDAR BARU KLANG, 41150 KLANG, SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KLANG SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Syarat Sebut Harga
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.
2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan cara memuat turun borang di laman web online Sistem Tender Selangor mulai 2 Jun 2022 (Khamis). Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam sampul yang berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Klang tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 9 Jun 2022 (Khamis) .
3. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.
4. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebut Harga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi En. Ahmad Nazri bin Abdullah Zawawi, Pegawai Pertanian Daerah / Pn Faralisa binti Kaimi, Penolong Pegawai Pertanian di talian 03-33413681 )
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |