Cetak
PP.KLG 04/2022

KERJA-KERJA MENAIKTARAF PUSAT PEMPROSESAN PES PECAL, KLANG SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Faridah binti Pinni
E-mel faridahpinni@doa.gov.my
No. Tel 0355189888
Jabatan Jabatan Pertanian Negeri Selantgor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PP.KLG 04/2022
Tarikh Iklan 2 Jun 2022 - 9 Jun 2022
Tarikh Jual 2 Jun 2022 - 9 Jun 2022
Tarikh Tutup 9 Jun 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH KLANG, TINGKAT 1, SAYAP KIRI, WISMA PERSEKUTUAN KLANG, PERSIARAN BUKIT RAJA 1/KU 1, BANDAR BARU KLANG, 41150 KLANG, SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Syarat Sebut Harga

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan cara memuat turun borang di laman web online Sistem Tender Selangor mulai 2 Jun 2022 (Khamis). Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam sampul yang  berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Klang tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 9 Jun 2022 (Khamis) .   

3. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

4. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebut Harga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi En. Ahmad Nazri bin Abdullah Zawawi, Pegawai Pertanian Daerah / Pn Faralisa binti Kaimi, Penolong Pegawai  Pertanian  di talian   03-33413681 ) 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian