Cetak
MBSJ.KUB.400-5/6/214

CADANGAN PERKHIDMATAN MEMBEKAL, MENCETAK, MENYISIH DAN MENGEPOS NOTIS SENARAI NILAIAN BARU BAGI TUJUAN PENILAIAN SEMULA CUKAI TAKSIRAN UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
15/06/2022 RALAT : LANJUTAN TARIKH TUTUP BAGI SEBUT HARGA MBSJ.KUB.400-5/6/214 Selanjutnya
15/06/2022 RALAT : LANJUTAN TARIKH TUTUP SEBUT HARGA MBSJ (MBSJ.KUB.400-5/6/214) Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/6/214
Tarikh Iklan 2 Jun 2022 - 22 Jun 2022
Tarikh Jual 2 Jun 2022 - 22 Jun 2022
Tarikh Tutup 22 Jun 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan perkhidmatan sepertimana dinyatakan.

 

 

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221606 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENCETAK BORANG/ KERTAS KOMPUTER (PERLU LESEN KDN)
DAN
221710 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN, PENYIMPANAN DAN POS > PERKHIDMATAN MEL PUKAL

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian