Cetak
TD K 2/ 2022

KERJA MENAIKTARAF PASAR AWAM KUALA KUBU BHARU SEDIA ADA TERMASUK BAIKPULIH KEROSAKAN DI BAWAH PERUNTUKAN KHAS KERAJAAN NEGERI (UPEN).

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Roslan Bin Abd Rahman
E-mel ros.abdrahman@yahoo.com
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender TD K 2/ 2022
Tarikh Iklan 10 Jun 2022 - 4 Jul 2022
Tarikh Jual 10 Jun 2022 - 4 Jul 2022
Tarikh Tutup 4 Jul 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 300.00

Syarat Tender

Majlis Perbandaran Hulu Selangor

Jalan Bukit Kerajaan, 

44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

1. Tawaran ini terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB (sah dari tempoh 3 Bulan sebelum tarikh tamat sijil) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.

2. Dokumen Tender wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.

3. Dokumen Tender tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahan pembelian.

4. Penyebut harga  yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

5. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-60641331 smbg. 113.

6. Penyebut harga juga digalakkan menghantar semula dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup Tender.

7. Penyebut harga yang menyertai perolehan ini, perlulah mematuhi SOP yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sepanjang berurusan dengan pihak Majlis

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN
B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN
DAN
B28 KERJA UBAHSUAI

ATAU

B27 PERKHIDMATAN PENYENGGARAAN SISTEM BEKALAN AIR ATAU SISTEM PEMBETUNGAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian