Cetak
JAKESS/KK/MRS-03/2022

PERKHIDMATAN KAWALAN KESELAMATAN (TANPA SENJATA API) DI BANGUNAN MAHKAMAH RENDAH SYARIAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA TAHUN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noor Turisinin Binti Afi
E-mel turisininafi@esyariah.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kehakiman Syariah Selangor Darul Ehsan
No. Sebut Harga JAKESS/KK/MRS-03/2022
Tarikh Iklan 30 Jun 2022 - 7 Jul 2022
Tarikh Jual 1 Jul 2022 - 7 Jul 2022
Tarikh Tutup 7 Jul 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT PEROLEHAN,
JABATAN KEHAKIMAN SYARIAH SELANGOR,
ARAS 1, BANGUNAN MAHKAMAH SYARIAH SULTAN IDRIS SHAH,
PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 1 Jul 2022 03:00
Alamat Taklimat Setiap Penyebut harga yang berminat menyertai sebut harga ini DIWAJIBKAN untuk menghadiri Sesi Taklimat secara dalam talian yang akan dijalankan mengikut ketetapan berikut:

Tarikh : 1 Julai 2022 (Jumaat)
*Masa Pendaftaran : 3.00 Petang
Masa Taklimat : 3.30 Petang
Google meet : https://meet.google.com/tne-hpyq-efx

*Pendaftaran tutup jam 3.30 petang, sebarang kelewatan tidak akan dilayan.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1.     Tawaran adalah dipelawa kepada penyebut harga-penyebut harga yang berdaftar di Negeri Selangor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur sahaja. Penyebut harga yang bukan beralamat di Negeri Selangor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur tidak akan dipertimbangkan.

2.     Mempunyai lesen Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) di bawah kod bidang 220801 - Kawalan Keselamatan.

3.      Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).

4.     Penyebut harga-penyebut harga adalah diwajibkan menghadiri sesi taklimat online mengikut ketetapan yang telah ditetapkan oleh jabatan seperti berikut:

                 Tarikh                          :           1 Julai 2022 (Jumaat)

                 *Masa   Pendaftaran     :           3.00 Petang

                  Masa Taklimat            :           3.30 Petang

                 Google meet                :           https://meet.google.com/tne-hpyq-efx

                 *Pendaftaran tutup jam 3.30 petang, sebarang kelewatan tidak akan dilayan.

·         Penyebut harga dinasihatkan bagi memastikan akses yang baik kepada internet dan aktif sekurang-kurangnya 15 minit sebelum taklimat dimulakan.

·         Penyebut harga wajib mengisi senarai kehadiran selepas sesi taklimat tamat bagi melayakkan syarikat menyertai sebut harga ini.

·         Penyebut harga perlu menunjukkan Sijil Kementerian Kewangan Malaysia atau Sijil Suruhanjaya Malaysia (SSM) dan Salinan Kad Pengenalan sebagai bukti penama atau pemilik syarikat apabila diminta.

·         Hanya penama/ pemilik yang dibenarkan menyertai taklimat ini.

5.  Bayaran dokumen sebut harga hendaklah dibuat melalui sistem penjualan dokumen tender dan sebut harga Negeri Selangor (http://tender.selangor.gov.my).

6.  Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

7.     Dokumen yang telah lengkap diisi lengkap dan kemas hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor sebut harga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga jabatan kehakiman syariah selangor.

8.     Sila sertakan salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia (KKM), Lesen Kementerian Dalam Negeri (KDN), Pendaftaran Upen, Resit Langganan Sistem Tender Online Selangor dan resit pembelian borang sebut harga. 

9.     Dokumen sebut harga yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat seperti di bawah:  

                             UNIT PEROLEHAN,

                             JABATAN KEHAKIMAN SYARIAH SELANGOR,

                       ARAS 1, BANGUNAN MAHKAMAH SYARIAH SULTAN IDRIS SHAH, PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5, 40000 SHAH ALAM,                         SELANGOR

                             Tarikh Tutup Penghantaran    : 7 Julai  2022 (Khamis)

                             Jam                                         : 12.00 tengahari

 

 

10.  Pihak kerajaan tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana sebut harga yang dikemukakan melalui pos.

 

11.  Sebarang pertanyaan lanjut boleh menghubungi Puan Turisinin (Unit Perolehan) di talian 03-55191291 (1132) atau emelkan kepada turisininafi@esyariah.gov.my / turisininafi@gmail.com.

 

  

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 220801 PERKHIDMATAN > PERTAHANAN DAN KESELAMATAN > KAWALAN KESELAMATAN (PERLU LESEN KDN)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
NOTIS TAWARAN KK MRS HULU SELANGOR 140.05 kB application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian