Cetak
JPV.SEL.BKP(S).400-10/2/134

SEBUTHARGA KERJA-KERJA MENYELENGGARA SALURAN PAIP LAMA DI DALAM KAWASAN BANGUNAN PEJABAT PERKHIDMATAN VETERINAR DAERAH KLANG, JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR TAHUN 2022.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama HEMALA A/P MUNUSAMY
E-mel hemala@dvssel.gov.my
No. Tel 03-55103900
Jabatan JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor
No. Sebut Harga JPV.SEL.BKP(S).400-10/2/134
Tarikh Iklan 15 Jul 2022 - 27 Jul 2022
Tarikh Jual 15 Jul 2022 - 27 Jul 2022
Tarikh Tutup 27 Jul 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor,
Lot 2, Jalan Utas 15/7, 40630 Shah Alam.
Tarikh & Masa Taklimat 19 Jul 2022 10:00
Alamat Taklimat Jalan Haiwan, Kampung Raja Uda, 42000 Pelabuhan Klang, Selangor

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

NO. SEBUTHARGA : 20/2022

 

SEBUTHARGA KERJA-KERJA MENYELENGGARA SALURAN PAIP LAMA DI DALAM KAWASAN BANGUNAN PEJABAT PERKHIDMATAN VETERINAR DAERAH KLANG, JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR TAHUN 2022.

 

1.    Sebut harga adalah dipelawa kepada pembekal ;

i.              Mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Berdaftar dengan CIDB di Gred G1 Pengkhususan:

a.    B10 Sistem Paip Air Dalaman.

b.    B24 Kerja Penyenggaraan Bangunan.

ii.             Mempunyai Sijil Syarikat dari Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

iii.            Mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iv.            Terbuka kepada Syarikat yang berdaftar di Daerah Klang sahaja.

v.             Syarikat hendaklah berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN)

vi.            Mempunyai Sijil Akuan Taraf Bumiputera

vii.           Dikehendaki mematuhi Senarai Semak (Lampiran A)

 

2.    Dokumen sebut harga akan dipamerkan dan boleh dimuat turun mulai 15 Julai 2022 (Jumaat) di laman sesawang http://tender.selangor.my. Dokumen yang dimuat turun hendaklah dibukukan/ didokumentasikan.

 

3.    Dokumen sebut harga dijual dengan harga RM10.00. Pembayaran boleh dibuat secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.my. Resit bayaran wajib disertakan dalam penghantaran dokumen sebut harga sebagai bukti pembelian. Bayaran dokumen tidak akan dikembalikan.

 

4.    Pemeriksaan Kawasan Perkhidmatan (Lawat Tapak) akan diadakan pada 19 Julai 2022 (Selasa) bertempat di Jalan Haiwan, Kampung Raja Uda, 42000 Pelabuhan Klang, Selangor, jam 10.00 pagi, Lawat Tapak adalah disyaratkan sebagai wajib bagi kontraktor yang ingin menyertai sebutharga. Syarat penting bagi sesi Lawat Tapak kontraktor hendaklah berpengalaman dalam kerja-kerja menyelenggara saluran paip bekalan air dan hanya kepada pemilik syarikat sahaja (nama yang berdaftar di SSM dan wakil tidak dibenarkan sama sekali).

 

5.    Dokumen Sebut Harga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dimeterai dengan rapi dan ditandakan dengan betul seperti tajuk di atas, pada penjuru atas kiri juga ditandakan: “No. Sebut harga: 20/2022” dan dokumen tersebut hendaklah dimasukkan melalui serahan tangan atau menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier ke dalam Peti Sebut harga di Tingkat 1, Bahagian Khidmat Pengurusan, Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor, Lot 2, Jalan Utas 15/7, Seksyen 15, 40630 Shah Alam, Selangor. Sebut harga ini akan DITUTUP pada 27 Julai 2022 (Rabu) sebelum jam 12.00 tengahari.

 

6.    Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas dokumen sebut harga yang dihantar melalui kiriman pos sekiranya berlaku sebarang kelewatan, kehilangan atau lain-lain lagi.

 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Jalan Haiwan, Kampung Raja Uda, 42000 Pelabuhan Klang, Selangor Jalan Haiwan, Kampung Raja Uda, 42000 Pelabuhan Klang, Selangor 19 Jul 2022 10:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B10 PEMASANGAN PAIP DALAMAN

ATAU

B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian