Cetak
SH(B) PK 24/2022

Melupuskan Kenderaan Buruk/Terbiar Yang Telah Dialihkan Oleh Jabatan Penguatkuasa, Majlis Perbandaran Hulu Selangor

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norazimah binti Mohd Arshad
E-mel norazimah@mphs.gov.my
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SH(B) PK 24/2022
Tarikh Iklan 20 Oct 2022 - 31 Oct 2022
Tarikh Jual 20 Oct 2022 - 31 Oct 2022
Tarikh Tutup 31 Oct 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU
Tarikh & Masa Taklimat 26 Oct 2022 09:00
Alamat Taklimat Tarikh : 26hb Oktober 2022
Masa : 9.00 am hingga 11.00 am
Alamat :
DEPOH TAHANAN JABATAN PENGUATKUASA,
PERSIARAN KUALA KALI, 44200 RASA,
SELANGOR DARUL EHSAN

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 0.00

Syarat Sebut Harga

1. Tawaran ini dibuka kepada Penender yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) yang mempunyai kod bidang seperti berikut: -

221902 – PERKHIDMATAN; Barang Lusuh; Membeli Barang Lusuh (Perlu Permit PDRM)

2. Dokumen sebut harga wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.

3. Dokumen sebut harga tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.

4. Penyebut harga  yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

5. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-60641331 smbg. 113.

6. Penyebut harga juga digalakkan menghantar semula dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup sebut harga.

7. Penyebut harga yang menyertai perolehan ini, perlulah mematuhi SOP yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sepanjang berurusan dengan pihak Majlis.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221902 PERKHIDMATAN > BARANG LUSUH > MEMBELI BARANG LUSUH PERLU PERMIT PDRM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian