MEMBEKAL DAN MENGHANTAR STOK BEKALAN PEJABAT (ALAT TULIS KOMPUTER) DAN STOK BEKALAN ALAT GANTI (KELENGKAPAN KOMPUTER) SERTA KERJA–KERJA YANG BERKAITAN BAGI TAHUN 2023 DI JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Admin JPS Negeri Selangor |
E-mel | admin@waterselangor.gov.my |
No. Tel | 0355447352 |
Jabatan | JPS Shah Alam |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS/N/ICT/B(13)/54/2022 (SH) |
Tarikh Iklan | 20 Dec 2022 - 30 Dec 2022 |
Tarikh Jual | 22 Dec 2022 - 30 Dec 2022 |
Tarikh Tutup | 30 Dec 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran, Negeri Selangor Darul Ehsan,Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Pembekal-pembekal dan syarikat dikehendaki terlebih dahulu mendaftar secara On-Line di laman web http://tender.selangor.gov.my dan diluluskan oleh mana-mana Agensi Kerajaan Negeri Selangor.
2. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam bidang bekalan/perkhidmatan di bawah Kepala 020601 (Bumiputra) PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)).
3. PERINGATAN :
-Pembekal-pembekal dikehendaki membaca dan memahami keseluruhan butir- butir dokumen sebutharga sebelum mengemukakan tawaran.
-Pastikan dokumen sebutharga adalah lengkap pada kesernua muka surat. Sekiranya terdapat maklumat lanjut yang diperlukan, adalah menjadi tanggungjawab pembekal untuk mendapatkan penjelasan daripada Bahagian Pengurusan Maklumat JPS Selangor
-Pembekal dikehendaki mengemukakan sebutharga mengikut format maklumbalas yang telah dilampirkan.
-Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER, dan
b) Segala tawaran Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam satu (1) sampul surat berlakri yang dicatat :
i) Borang Sebutharga JPS/N/ICT/B(13)/54/2022 (SH)
4. Dokumen sebutharga yang telah lengkap, hendaklah dihantar ke Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
5. Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.
6. Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 90 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
7. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke Bhgn Pengurusan Maklumat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor ditalian 03-55447376 sambungan 7383
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |