Cetak
JPVSEL/T/01/2023

TENDER PEROLEHAN PERKHIDMATAN SEWAAN UNTUK MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAH PERKAKASAN ICT SECARA KONTRAK DENGAN KHIDMAT SOKONGAN DAN JAMINAN DI JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN BERMULA 1 SEPTEMBER TAHUN 2023 HINGGA 31 OGOS TAHUN 2026.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama HEMALA A/P MUNUSAMY
E-mel hemala@dvssel.gov.my
No. Tel 03-55103900
Jabatan JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor
No. Tender JPVSEL/T/01/2023
Tarikh Iklan 15 May 2023 - 6 Jun 2023
Tarikh Jual 15 May 2023 - 6 Jun 2023
Tarikh Tutup 6 Jun 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR
TINGKAT 1, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
LOT2, JALAN UTAS 15/7, SEKSYEN 15,
40630 SHAH ALAM, SELANGOR.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Tender

KENYATAAN TENDER

 

Tender adalah dipelawa kepada petender yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) dan Kementerian Kewangan Malaysia dalam kod bidang perkhidmatan di bawah bidang atau sub bidang yang berkaitan sahaja dan masih berkuatkuasa dibenarkan menyertai tender berikut :-

Pejabat yang Memanggil Tender

Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor

 

Tajuk Projek dan No Tender

TENDER PEROLEHAN PERKHIDMATAN SEWAAN UNTUK MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAH PERKAKASAN ICT SECARA KONTRAK DENGAN KHIDMAT SOKONGAN DAN JAMINAN DI JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN BERMULA 1 SEPTEMBER TAHUN 2023 HINGGA 31 OGOS TAHUN 2026.

JPVSEL/T/01/2023

 

Kod Bidang

Kod Bidang:

210101 DAN 210102 DAN 210103 DAN 210104 DAN 210107 DAN 210109

 

Tempat & Tarikh Dokumen Mulai Dijual

Dokumen tender boleh dimuat turun melalui laman sesawang Sistem Tender Online Selangor 2.0 iaitu https://tender.selangor.my/

15 Mei 2023 (Isnin) Hingga 6 Jun 2023 (Selasa)

 

Harga Dokumen

RM 100.00

 

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup

Tingkat 1, Bahagian Khidmat Pengurusan, Lot 2, Jalan Utas 15/7, 40630 Shah Alam, Selangor

Pada:

6 Jun 2023 (Selasa)

Sebelum/Pada Jam 12.00 tengahari.

(Tender yang lewat diterima tidak akan dilayan)

 

Sebarang pertanyaan sila hubungi di Seksyen Perolehan, Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor. No. Telefon 03 55103900 Samb: 220

 

1.         Dokumen Meja Tawaran akan mula dipamerkan mulai 15 Mei 2023 di laman sesawang https://tender.selangor.my/.

2.         Dokumen Tender akan dijual dari 15 Mei 2023 hingga 6 Jun 2023 di laman sesawang https://tender.selangor.my/. Dokumen yang dimuat turun hendaklah dibukukan/didokumentasikan.

3.         Tarikh tutup Tender ini adalah pada 6 Jun 2023 bersamaan hari Selasa jam 12.00 tengahari.

4.         Dokumen tender yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri serta bertanda “No. Tender:  JPVSEL/T/01/2023” pada pejuru atas kiri sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di pejabat seperti berikut:

 

JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR

TINGKAT 1, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

LOT2, JALAN UTAS 15/7, SEKSYEN 15,

40630 SHAH ALAM, SELANGOR.

 

 

KENYATAAN TENDER

 

1.         Semua pembida hendaklah mematuhi semua syarat-syarat yang telah ditetapkan di dalam dokumen pelawaan ini, melainkan setakat mana syarat-syarat tersebut ditolak atau diubah oleh pihak Kerajaan.

 

2.         Pelawaan tender ini adalah untuk mendapatkan Tender Perolehan Perkhidmatan Sewaan untuk Membekal, Menghantar, Memasang, Menguji dan Mentauliah Perkakasan ICT secara Kontrak dengan Khidmat Sokongan dan Jaminan di Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor bagi Tempoh Tiga (3) Tahun Bermula 1 September Tahun 2023 hingga 31 Ogos Tahun 2026.

 

3.         Tawaran tender ini adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang:

i.          berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) dan tempoh pendaftarannya masih berkuatkuasa di bawah kod bidang:

210101

Hardware (low end technology) – supply all types of computer hardware including PC, notebook, printer, document scanner, peripherals and maintenance; DAN

210102

Hardware (high end technology) – supply all types of server, mainframe, high end printers, storage area network (SAN, NAS) including maintenance; DAN

210103

Software – Supply all computer software, operating system, database, off-the-shelf packages including maintenance; DAN

210104

Software/System Development/Customization and Maintenance including data entry, data processing; DAN

210107

ICT security and firewall, Encryption, PKI, Anti Virus; DAN

210109

Hardware and Software leasing/renting

ii.          mempunyai Sijil Syarikat dari Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),

iii.         berdaftar dengan Unit Perancangan Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

iv.        dikehendaki mematuhi Senarai Semak (Lampiran A dan Lampiran B)

 

4.         Perolehan perkhidmatan ini dibuat secara Tender Terbuka melalui laman sesawang Sistem Tender Online Selangor 2.0 iaitu https://tender.selangor.my/. Tempoh tender bagi perkhidmatan ini adalah selama 22 hari kalendar bermula pada 15 MEI 2023 (ISNIN) dan tarikh tutup tender adalah pada 6 JUN 2023 (SELASA). Dokumen yang dimuat turun hendaklah dibukukan/ didokumentasikan.

 

5.         Dokumen Tender dijual dengan harga RM100.00. Pembayaran boleh dibuat secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.my/.  Resit bayaran wajib disertakan dalam penghantaran dokumen tender sebagai bukti pembelian. Bayaran dokumen tidak akan dikembalikan.

 

6.         Dokumen Tender yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dimeterai dengan rapi dan ditandakan dengan betul seperti tajuk di atas, pada penjuru atas kiri juga ditandakan: No.Tender: JPVSEL/T/01/2023dan dokumen tersebut hendaklah dimasukkan melalui serahan tangan atau menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier ke dalam Peti Tender di, Jabatan Perkhidmatan Veterinar Negeri Selangor, Tingkat 1 Bahagian Khidmat Pengurusan, Lot 2, Jalan Utas 15/7, Seksyen 15, 40630 Shah Alam, Selangor. Tender ini akan DITUTUP pada 6 Jun 2023 sebelum atau pada jam 12.00 tengahari.

 

7.         Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas dokumen tender yang dihantar melalui kiriman pos sekiranya berlaku sebarang kelewatan, kehilangan atau lain-lain lagi

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN


210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

DAN


210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

DAN


210107 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > ICT SECURITY AND FIREWALL, ENCRYPTION, PKI, ANTI VIRUS

DAN

210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA TAWARAN_JPVSEL.T.01.2023 1.65 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian