SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN KEBERSIHAN BANGUNAN DAN KAWASAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR SERTA BANGUNAN 4 TINGKAT PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR DAN BANGUNAN ASRAMA DI DEWAN SERBAGUNA PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN MULAI 01 JUN 2023 HINGGA 31 MEI 2025
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS(PENT) 01/2023 |
Tarikh Iklan | 16 May 2023 - 22 May 2023 |
Tarikh Jual | 16 May 2023 - 22 May 2023 |
Tarikh Tutup | 22 May 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | unit Aset,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
KENYATAAN SEBUTHARGA
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebut harga berikut:
1.NO. SEBUTHARGA
:PDHS (PENT) 01/2023
TAJUK SEBUTHARGA
:SEBUT HARGA PERKHIDMATAN KEBERSIHAN BANGUNAN SERTA KAWASAN PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR SERTA BANGUNAN 4 TINGKAT PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR DAN BANGUNAN ASRAMA DI DEWAN SERBAGUNA PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN MULAI 1 JUN 2023 HINGGA 31 MEI 2025
KOD BIDANG : 221002
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 16/05/2023 (SELASA) sehingga 22/05/2023 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.
3. Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
4. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.
5. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 22/05/2023. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|