Cetak
PDHS(PENT) 01/2023

SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN KEBERSIHAN BANGUNAN DAN KAWASAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR SERTA BANGUNAN 4 TINGKAT PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR DAN BANGUNAN ASRAMA DI DEWAN SERBAGUNA PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN MULAI 01 JUN 2023 HINGGA 31 MEI 2025

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS(PENT) 01/2023
Tarikh Iklan 16 May 2023 - 22 May 2023
Tarikh Jual 16 May 2023 - 22 May 2023
Tarikh Tutup 22 May 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar unit Aset,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

KENYATAAN SEBUTHARGA

 Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN  KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA  DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebut harga berikut:

1.NO. SEBUTHARGA

:PDHS (PENT) 01/2023

TAJUK SEBUTHARGA

:SEBUT HARGA PERKHIDMATAN KEBERSIHAN BANGUNAN SERTA KAWASAN  PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR SERTA BANGUNAN 4 TINGKAT PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR DAN BANGUNAN ASRAMA DI DEWAN SERBAGUNA PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN MULAI 1 JUN 2023 HINGGA 31 MEI 2025

KOD BIDANG : 221002

 

1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis         Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang  8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 16/05/2023 (SELASA) sehingga 22/05/2023 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.

3. Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),  Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.  

4. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.

5. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 22/05/2023. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis