Cetak
MPHS TD K 16/ 2023

KERJA PEMBAIKAN DAN PENYELENGGARAAN KEROSAKAN LAMPU JALAN DAN AKSESORINYA DI KAWASAN REZAB JALAN MPHS UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN - ZON UTARA. (SLU 2023)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Roslan Bin Abd Rahman
E-mel ros.abdrahman@yahoo.com
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender MPHS TD K 16/ 2023
Tarikh Iklan 30 May 2023 - 21 Jun 2023
Tarikh Jual 30 May 2023 - 21 Jun 2023
Tarikh Tutup 21 Jun 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar LOBI UTAMA, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR DARUL EHSAN.
Kebenaran Khas
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 300.00

Syarat Tender

Majlis Perbandaran Hulu Selangor

Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

1. Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh (3 Bulan selepas tarikh tutup tender) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.

2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Berkaitan, MPHS (03-60641331) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.

4. Tender yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama WAJIB dan sekiranya gagal dikemukakan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

a) Kesemua dokumen hendaklah di kepilkan bersama-sama sebelum di masukkan di dalam sampul surat

b) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANGBERCETAKAN KOMPUTER (MUKA DEPAN)

c) SENARAI SEMAK (sila lengkapkan dokumen yang diminta dalam senarai)

5. Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian

a)  Profil Syarikat

6. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MPHS tidak lewatdaripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

**Kontraktor dibenarkan menghantar dokumen tender melalui pos namun perlu sampai ke pejabat selewatnya JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup Tender

7. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS
DAN
E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian