Cetak
PPN.SEL. 21/2023

MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG DAN MENGUJILARI SISTEM PERALATAN PANDANG DENGAR DAN KERJA-KERJA AM DI BILIK MESYUARAT UTAMA TINGKAT 3 DAN 4 JABATAN PERTANIAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Faridah binti Pinni
E-mel faridahpinni@doa.gov.my
No. Tel 0355189888
Jabatan Jabatan Pertanian Negeri Selantgor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPN.SEL. 21/2023
Tarikh Iklan 21 Jun 2023 - 4 Jul 2023
Tarikh Jual 21 Jun 2023 - 4 Jul 2023
Tarikh Tutup 4 Jul 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PERTANIAN NEGERI SELANGOR TINGKAT 4, BANGUNAN DARUL EHSAN NO. 3, JALAN INDAH, SEKSYEN 14 40632 SHAH ALAM
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

MAKLUMAT SEBUT HARGA

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Siji Kementerian Kewangan  asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web            http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti    telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan cara memuat turun di Sistem Tender Selangor mulai 21 Jun 2023 (Rabu)   Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam  sampul yang  berlakri dan mencatitkan nombor sebut Harga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Jabatan Pertanian Negeri Selangor tidak lewat jam 12.00 tengahari pada  04 Julai 2023 (Selasa).

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-55189888 En. Muhammad Akmal bin Haraza, Penolong Pengarah (Bahagian Kejenteraan & Regulatori) / Encik Saiful bin Roslan, Penolong Pegawai Pertanian (Bahagian Kejenteraan & Regulatori)

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI

DAN


210108 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > MULTIMEDIA-PRODUCTS, SERVICES AND MAINTENANCE (VIDEO CONFERENCING, WEB CAST, GRAPHIC DESIGN, ANIMATION)

DAN

210201 ICT (INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY) (BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI) > PERALATAN DAN KELENGKAPAN TELEKOMUNIKASI > ALAT PERHUBUNGAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian