Cetak
JAIS.UPP.400-5/6/11 (23/26-A)

TENDER PERKHIDMATAN SEWAAN (SEWA GUNA) MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAH PERKAKASAN DAN PERISIAN ICT DI JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR (JAIS) BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RABUNAH BINTI ABDUL KADIR
E-mel rabunah@jais.gov.my
No. Tel 0355143453
Jabatan JAIS
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAIS.UPP.400-5/6/11 (23/26-A)
Tarikh Iklan 3 Jul 2023 - 31 Jul 2023
Tarikh Jual 10 Jul 2023 - 31 Jul 2023
Tarikh Tutup 31 Jul 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT PENTADBIRAN & PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8
MENARA SELATAN
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH
40676 SHAH ALAM
SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 7 Jul 2023 09:30
Alamat Taklimat BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH, DEWAN SAKINAH, ARAS G, MENARA SELATAN, NO.2 PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5, 40676 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri     SAHAJA
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

Petender yang berminat DIWAJIBKAN menghadiri taklimat tender seperti butiran di atas. Hanya penama dalam pendaftaran syarikat dengan Kementerian Kewangan sahaja dibenarkan hadir ke sesi taklimat. Wakil syarikat adalah TIDAK DIBENARKAN untuk menghadiri taklimat. Kegagalan menghadiri taklimat tender akan menyebabkan petender TIDAK DIBENARKAN mengambil bahagian dalam tender tersebut.

Petender hendaklah menyediakan cop syarikat, salinan Kad Pengenalan Penama, salinan Sijil Pendaftaram Syarikat dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) seperti kod bidang yang disenaraikan di atas dan salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera (sekiranya berkaitan) untuk pengesahan sebelum dibenarkan menghadiri taklimat dan membeli dokumen.

Maklumat terperinci tender dan Dokumen Meja Terkawal boleh disemak di laman http://tender.selangor.my bermula 03 Julai 2023 (Isnin) atau secara fizikal di alamat seperti di bawah.

Harga Dokumen Tender ialah RM50.00 sahaja bergantung kepada jenis tender. Dokumen Tender hanya dijual secara dalam talian. Bayaran hendaklah dibuat melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender Dan Sebutharga Negeri Selangor di laman http://tender.selangor.my  mulai 10 Julai 2023 (Isnin). Dokumen Tender hanya boleh diambil oleh pemilik syarikat secara fizikal dengan mengemukakan Resit Pembelian Borang Tender ke alamat seperti di bawah. Hanya satu (1) dokumen tender dibenarkan untuk seorang pemilik syarikat.

Dokumen atau Borang Tawaran Tender hendaklah dibuat mengikut format borang yang telah ditetapkan dan diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dituliskan Nombor Tender di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di alamat:

Pengarah

Jabatan Agama Islam Selangor,

Unit Pentadbiran Dan Perolehan

Tingkat 8, Menara Selatan,

Bangunan Sultan Idris Shah,

40676 Shah Alam, Selangor.

Tarikh tutup tender adalah pada 31 Julai 2023 (Isnin) jam 12.00 Tengahari. Tender yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana permohonan tender yang dikirimkan melalui pos.

Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan pejabat ini di talian 03-5514 3453

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BQ Tender Sewaan PC 954.47 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian