Cetak
PDHS (PENT) 03/2023

SEBUT HARGA MEMBEKAL SERTA MENGHANTAR TONER DAN KATRIJ UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/ TANAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali Nama NUR FAATIHAH BIN KHAIRUDIN
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my E-mel faatihah@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026 No. Tel 03-60641026
Jabatan pdths Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PENT) 03/2023
Tarikh Iklan 8 Sep 2023 - 14 Sep 2023
Tarikh Jual 8 Sep 2023 - 14 Sep 2023
Tarikh Tutup 14 Sep 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR .

  1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang               8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang           3.00 petang hingga 3.30 petang

Mulai 08/09/2023 (JUMAAT) sehingga 14/09/2023 (KHAMIS) di Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor.

  1. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.

 

  1. Manakala bagi pihak pembekal/kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Aset, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.  

 

  1. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.

 

  1. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 12/09/2023. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641625.

 

                Pegawai Daerah

                Hulu Selangor

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
1. 18/10/2023 NUR FAATIHAH BIN KHAIRUDIN
Pejabat Daerah Hulu Selangor
80.00 %