Cetak
MBSJ.KUB.400-5/7/538

KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU TAMAN BAGI TAHUN 2024 DI ZON BP 5.4 UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/7/538
Tarikh Iklan 21 Sep 2023 - 4 Oct 2023
Tarikh Jual 21 Sep 2023 - 4 Oct 2023
Tarikh Tutup 4 Oct 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
  • (G5) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM 5,000,000.00
  • (G6) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM 10,000,000.00
  • (G7) TIADA HAD
Bidang Pengkhususan CIDB E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH
DAN
E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS
DAN
E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL
DAN
E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1. DOKUMEN SEBUT HARGA 822.42 kB application/pdf Muat Turun
10. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 415.38 kB application/pdf Muat Turun
2. AKP.CIDB.SH.PIND.JKH.1.2023 553.16 kB application/pdf Muat Turun
3. LAMPIRAN 6 (SURAT AKUAN PEMBIDA) pind. 0.2023 297.24 kB application/pdf Muat Turun
4. PREAMBLES 339.81 kB application/pdf Muat Turun
5. JKH LAMPU JALAN 2024 882.59 kB application/pdf Muat Turun
6. DAY WORK RATES 42.44 kB application/pdf Muat Turun
7. PENENTUAN KERJA LAMPU JALAN & LAMPU TAMAN 128.70 kB application/pdf Muat Turun
8. Papan Tanda Projek Standard 2022(Pind. 1) 91.23 kB application/pdf Muat Turun
9. GAMBAR & LOKASI 2.21 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian