Cetak
MBSJ.KUB.400-5/7/570

KERJA-KERJA MENAIKTARAF SKRIN, SISTEM AUDIO DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI BILIK MESYUARAT KENANGA, ARAS 2, BANGUNAN IBUPEJABAT MBSJ

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/7/570
Tarikh Iklan 5 Oct 2023 - 18 Oct 2023
Tarikh Jual 5 Oct 2023 - 18 Oct 2023
Tarikh Tutup 18 Oct 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN
B28 KERJA UBAHSUAI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1. DOKUMEN SEBUT HARGA RENOVATION BILIK MESYUARAT KENANGA 785.79 kB application/pdf Muat Turun
10. Layout Panel LED -2(1) 217.74 kB application/pdf Muat Turun
2. AKP.CIDB.SH.PIND.BQ.2 548.47 kB application/pdf Muat Turun
3. LAMPIRAN 6 (SURAT AKUAN PEMBIDA) pind. 0.2023 297.22 kB application/pdf Muat Turun
4. PREAMBLES 624.69 kB application/pdf Muat Turun
5. SUMMARY RENOVATION BILIK MESYUARAT KENANGA 267.60 kB application/pdf Muat Turun
6. PRELIM 191.64 kB application/pdf Muat Turun
7. SENARAI KUANTITI RENOVATION BILIK MESYUARAT KENANGA 323.98 kB application/pdf Muat Turun
8. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 638.45 kB application/pdf Muat Turun
9. Papan Tanda Projek Standard 2022(Pind. 1) 91.23 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian