SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYEWAAN DAN PENYELENGGARAAN MESIN PENYALIN UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali | Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my | E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 | No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths | Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS(PENT) 01/2024 |
Tarikh Iklan | 10 Jan 2024 - 16 Jan 2024 |
Tarikh Jual | 10 Jan 2024 - 16 Jan 2024 |
Tarikh Tutup | 16 Jan 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Unit Aset dan Stor, Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Negeri | SELANGOR, KUALA LUMPUR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebut harga berikut:
NO: SEBUTHARGA : PDHS(PENT) 01/2024
TAJUK SEBUTHARGA : SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYEWAAN DAN PENYELENGGARAAN MESIN PENYALIN UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN
KELAYAKAN : KOD BIDANG 221502
- Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 10/01/2024 (RABU) sehingga 16/01/2024 (SELASA) di Unit Aset dan Stor Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
- Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.
- Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
- Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.
- Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 16/01/2024 (SELASA). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |