Cetak
PDHS(PENT) 01/2024

SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYEWAAN DAN PENYELENGGARAAN MESIN PENYALIN UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026 No. Tel 0360641026
Jabatan pdths Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS(PENT) 01/2024
Tarikh Iklan 10 Jan 2024 - 16 Jan 2024
Tarikh Jual 10 Jan 2024 - 16 Jan 2024
Tarikh Tutup 16 Jan 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Unit Aset dan Stor, Bahagian Khidmat Pengurusan,
Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor,
Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Negeri    SELANGOR, KUALA LUMPUR SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebut harga berikut:

NO: SEBUTHARGA : PDHS(PENT) 01/2024

TAJUK SEBUTHARGA : SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYEWAAN DAN PENYELENGGARAAN MESIN PENYALIN UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN

KELAYAKAN : KOD BIDANG 221502

  1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang              8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang          3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 10/01/2024 (RABU) sehingga 16/01/2024 (SELASA) di Unit Aset dan Stor Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

 

 

  1. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.

 

  1. Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.  

 

  1. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.

 

  1. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 16/01/2024 (SELASA). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

                Pegawai Daerah Hulu Selangor

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian