Cadangan Menjalankan Kerja-Kerja Perkhidmatan Pembersihan, Kutipan dan Pembuangan Sampah di Tapak Bazar Ramadhan dan Tapak Penjaja Sementara Jualan Aidilfitri Tahun 2024 di Kawasan Majlis Daerah Sabak Bernam ke Tapak Pelupusan Sanitari Panchang Bedena.
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Muhammad Ridhwan bin Ikshan | Nama | Mohd Reza Suhaimi bin Mohammad Isal |
E-mel | ridhwan@mdsb.gov.my | E-mel | rezasuhaimi@mdsb.gov.my |
No. Tel | 033224 1000 | No. Tel | 03 32241000 EXT 204 |
Jabatan | Bahagian Teknologi Maklumat | Jabatan | Unit Perolehan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
21/02/2024 | RALAT: NOTIS PERLANJUTAN TEMPOH IKLAN SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | SH2024/06 – BPKS/02/2024 |
Tarikh Iklan | 15 Feb 2024 - 25 Feb 2024 |
Tarikh Jual | 15 Feb 2024 - 25 Feb 2024 |
Tarikh Tutup | 26 Feb 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | YANG DIPERTUA, MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT- SYARAT
1. Pembelian dokumen Sebut Harga adalah secara dalam talian dengan melayari laman sesawang Tender Selangor.
2. Penyebut harga perlulah menghantar dokumen sebutharga beserta dokumen-dokumen seperti berikut:
2.1 Salinan Sijil Kementerian Kewangan (KKM),
2.2 Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),
2.3 Salinan Pendaftaran Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN);
2.4 Bayaran pembelian RM50.00 bagi nilai kerja tidak melebihi RM 200,000.00. Resit pembelian hendaklah disertakan.
2.5 Lain-lain dokumen yang disyaratkan di dalam borang.
3. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebut Harga bersama-sama salinan Sijil Kementerian Kewangan, SSM, Resit Pembelian dan salinan Kad Pengenalan Pemilik Syarikat, salinan Sijil Kelahiran Pemilik Syarikat serta dokumen-dokumen lain seperti yang disyaratkan dalam borang.
4. Borang Sebut Harga boleh dibeli secara dalam talian dengan melayari laman sesawang Tender Selangor mulai 15 Februari 2024 (Khamis) hingga 25 Februari 2024 (Ahad).
5. Dokumen atau borang tawaran Sebut Harga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan ditulis nombor Sebut Harga di sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga di pejabat Bilik Sebut Harga dan Tender, Majlis Daerah Sabak Bernam sebelum jam 12.00 tengah hari pada 26 Februari 2024 (Isnin).
5. Majlis Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran Sebut Harga. Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 90 hari dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.
YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM.
‘BERDAYA, BERBAKTI, BERKUALITI’
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT ATAU 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN ATAU 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|