Cetak
JPS/N/SEL/S/1/2024

KERJA-KERJA MEMBINA KOLAM TAKUNGAN BANJIR DI ’RAWANG INTEGRATED’ BAGI MENGATASI MASALAH BANJIR DI SUNGAI GONG, MUKIM RAWANG, DAERAH GOMBAK, SELANGOR DARUL EHSAN.

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nor Hidayati Bt Asror Nama NIZAR MUIZZ BIN ZAHARI
E-mel hidayati@waterselangor.gov.my E-mel muizz@waterselangor.gov.my
No. Tel 03-55447376 No. Tel 03-5544 7791
Jabatan JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR Jabatan PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran
No. Tender JPS/N/SEL/S/1/2024
Tarikh Iklan 29 Feb 2024 - 1 Apr 2024
Tarikh Jual 7 Mar 2024 - 29 Mar 2024
Tarikh Tutup 1 Apr 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Tender.
Bhg. Ukur Bahan & Kontrak
JPS Selangor,
Tkt. 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40626 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 7 Mar 2024 10:00
Alamat Taklimat Lobi, Pejabat Daerah & Tanah, Daerah Gombak, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 480.00

Syarat Tender

SYARAT PENDAFTARAN

  • Tender adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan berdaftar dengan Lembaga Pembangunaan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM)(CIDB) dalam Gred kategori dan Pengkhususan yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini.
  • Gred: G6
  • Kategori : CE
  • Pengkhususan : CE21 & CE36
  • Kontraktor hendaklah berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPENS).

 

TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK:

  • Taklimat dan Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN kepada PENAMA di dalam Sijil Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM) (CIDB).
  • Tempat Berkumpul dan Taklimat : Lobi, Pejabat Daerah & Tanah, Daerah Gombak, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan.
  •  Taklimat dan Lawatan Tapak pada : 7hb MAC 2024 (KHAMIS) 
  • Masa : 10:00 pagi

 

  • Dokumen yang perlu dibawa adalah seperti berikut:

a) SIJIL PERAKUAN PENDAFTARAN CIDB - ASAL

b) SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB - ASAL

c) SALINAN PENDAFTARAN UPENS

 

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER:

  • Bayaran dokumen tender sebanyak RM480.00 hendaklah dibuat secara dalam talian melalui Sistem Tender Online Selangor Sahaja(https://tender.selangor.my/). Bayaran tunai tidak akan diterima. 
  • Setelah pembayaran dibuat melalui dalam talian, dokumen tender boleh diambil di kaunter penjualan tender dengan membawa salinan dokumen seperti yang telah dinyatakan serta membawa bersama salinan resit pembayaran sebagai bukti pembayaran. 
  • Dokumen tender akan dikeluarkan kepada wakil-wakil kontraktor yang sah sahaja. Bagi maksud ini wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa :

 

a) SIJIL PERAKUAN PENDAFTARAN CIDB - ASAL

b) SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB - ASAL

c) SALINAN PENDAFTARAN UPENS

d) Surat Wakil yang ditandatangani oleh penama di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan

e) Satu (1) SALINAN bagi sijil-sijil berkenaan semasa membeli dokumen tender

f) Salinan resit bayaran sebagai bukti pembayaran Kontraktor yang berminat boleh membeli secara atas talian dan mengambil dokumen tender di :

Kaunter Bhg. Ukur Bahan & Kontrak JPS Selangor, Tkt.5, Blok Podium Selatan, Bgn. SSAAS, 40626 Shah Alam, Selangor.

Mulai :7hb Mac 2024 sehingga 29hb Mac 2024

Masa : 9.00 pagi hingga 3.30 petang sahaja 

Waktu rehat, a) Isnin hingga Khamis : 12.30 tengah hari hingga 2.30 petang

                     b) Jumaat : 12.00 tengah hari hingga 3.00 petang

 

Dokumen Meja Tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi di pejabat-pejabat berkenaan pada waktu 9.00pagi hingga 3.30 petang sahaja. Salinan resit pembelian hendaklah dilampirkan semasa pengambilan dokumen tender. Sila patuhi SOP yang telah ditetapkan semasa proses pengambilan dokumen tender.

  • Jabatan berhak untuk menolak sebarang tawaran petender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
  • Dokumen yang telah lengkap seperti yang dinyatakan, hendaklah dihantar ke Peti Tender, Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.
  • Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 150 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap Tidak Berjaya.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Lobi, Pejabat Daerah & Tanah, Daerah Gombak, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan. Lobi, Pejabat Daerah & Tanah, Daerah Gombak, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan. 7 Mar 2024 10:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G6) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM 10,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

CE36 KERJA TANAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian