KERJA-KERJA MENAIKTARAF STOR DAN GARAJ BAJA, NURSERI DAN PAGAR BRC DI PUSAT PERTANIAN MERU DAERAH KLANG
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Faridah binti Pinni |
E-mel | faridahpinni@doa.gov.my |
No. Tel | 0355189888 |
Jabatan | Jabatan Pertanian Negeri Selantgor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pertanian Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PP. KLG 02/2024 |
Tarikh Iklan | 13 Mar 2024 - 28 Mar 2024 |
Tarikh Jual | 15 Mar 2024 - 28 Mar 2024 |
Tarikh Tutup | 28 Mar 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT PERTANIAN DAERAH KLANG TINGKAT 1, SAYAP KIRI WISMA PERSEKUTUAN KLANG PERSIARAN BUKIT RAJA 1/KU 1 BANDAR BUKIT RAJA 41150 KLANG |
Tarikh & Masa Taklimat | 15 Mar 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
PUSAT PERTANIAN MERU MERU, KLANG
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Negeri | SELANGOR SAHAJA |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KLANG SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Syarat Sebut Harga
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.
2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan cara memuat turun borang di laman web online Sistem Tender Selangor mulai 15 Mac 2024 (Jumaat). Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam sampul yang berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Klang tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 28 Mac 2024 (Khamis) Jabatan tidak terikat menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
3. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.
4. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebut Harga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi En. Mohd Ezwan Syah bin Rasiden, Pegawai Pertanian Daerah / Pn Faralisa binti Kaimi, Penolong Pegawai Pertanian di talian 03-33413681 )
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | PUSAT PERTANIAN MERU | PERSIARAN HAMZAH ALANG, MERU, KLANG | 15 Mar 2024 09:30 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
KENYATAAN TAWARAN SEBUTHARGA PP.KLG 02/2024 | 18.07 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |