Cetak
PP. KLG 02/2024

KERJA-KERJA MENAIKTARAF STOR DAN GARAJ BAJA, NURSERI DAN PAGAR BRC DI PUSAT PERTANIAN MERU DAERAH KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Faridah binti Pinni
E-mel faridahpinni@doa.gov.my
No. Tel 0355189888
Jabatan Jabatan Pertanian Negeri Selantgor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PP. KLG 02/2024
Tarikh Iklan 13 Mar 2024 - 28 Mar 2024
Tarikh Jual 15 Mar 2024 - 28 Mar 2024
Tarikh Tutup 28 Mar 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH KLANG TINGKAT 1, SAYAP KIRI WISMA PERSEKUTUAN KLANG PERSIARAN BUKIT RAJA 1/KU 1 BANDAR BUKIT RAJA 41150 KLANG
Tarikh & Masa Taklimat 15 Mar 2024 09:30
Alamat Taklimat PUSAT PERTANIAN MERU MERU, KLANG

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Negeri    SELANGOR SAHAJA
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Syarat Sebut Harga

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi dengan cara memuat turun borang di laman web online Sistem Tender Selangor mulai 15 Mac 2024 (Jumaat). Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam sampul yang  berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Klang tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 28 Mac 2024 (Khamis) Jabatan tidak terikat menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak  dibenarkan.

3. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

4. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebut Harga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi En. Mohd Ezwan Syah bin Rasiden, Pegawai Pertanian Daerah / Pn Faralisa binti Kaimi, Penolong Pegawai  Pertanian  di talian   03-33413681 ) 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 PUSAT PERTANIAN MERU PERSIARAN HAMZAH ALANG, MERU, KLANG 15 Mar 2024 09:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
KENYATAAN TAWARAN SEBUTHARGA PP.KLG 02/2024 18.07 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian