Cetak
JPS/N/SEL/PK/6/2024

PEROLEHAN PERKHIDMATAN SEWAAN (SEWA GUNA) MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH DAN MENYENGGARA KOMPUTER PERIBADI DI 11 PEJABAT JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR BAGI TEMPOH (3) TAHUN BERMULA PADA TAHUN 2024 HINGGA 2027

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nor Hidayati Bt Asror Nama NIZAR MUIZZ BIN ZAHARI
E-mel hidayati@waterselangor.gov.my E-mel muizz@waterselangor.gov.my
No. Tel 03-55447376 No. Tel 03-5544 7791
Jabatan JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR Jabatan PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran
No. Tender JPS/N/SEL/PK/6/2024
Tarikh Iklan 28 Mar 2024 - 2 May 2024
Tarikh Jual 8 Apr 2024 - 30 Apr 2024
Tarikh Tutup 2 May 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Tender.
Bhg. Ukur Bahan & Kontrak
JPS Selangor,
Tkt. 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40626 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 4 Apr 2024 10:00
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Cempaka,
JPS Selangor,
Tkt. 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40626 Shah Alam, Selangor.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Tender

Tender adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dengan kod bidang yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini.

Kod Bidang: 

  • 210101  ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SCANNER, PERIPHERAL AND MAINTENANCES
  • 210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING

 

 

TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK:

Taklimat adalah DIWAJIBKAN kepada PENAMA di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan Malaysia.

Tempat Berkumpul dan Taklimat : Bilik Mesyuarat Cempaka, JPS Selangor, Tkt. 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor.

Taklimat dan Lawatan Tapak pada : 04hb April 2024

Masa : 10:00 pagi

 

Dokumen yang perlu dibawa adalah seperti berikut:

a) SIJIL AKUAN PENDAFTARAN SYARIKAT KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA - ASAL

b) SALINAN PENDAFTARAN UPENS

 

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER:

Bayaran dokumen tender sebanyak RM100.00 hendaklah dibuat secara dalam talian melalui Sistem Tender Online Selangor Sahaja(https://tender.selangor.my/). Bayaran tunai tidak akan diterima. 

Setelah pembayaran dibuat melalui dalam talian, dokumen tender boleh diambil di kaunter penjualan tender dengan membawa salinan dokumen seperti yang telah dinyatakan serta membawa bersama salinan resit pembayaran sebagai bukti pembayaran. 

Dokumen tender akan dikeluarkan kepada wakil-wakil kontraktor yang sah sahaja. Bagi maksud ini wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa :

a) SIJIL AKUAN PENDAFTARAN SYARIKAT KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA - ASAL

b) SALINAN PENDAFTARAN UPENS

c) SURAT KEBENARAN KHAS (jika berkenaan)

d) Surat Wakil yang ditandatangani oleh penama di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (jika berkenaan)

e) Satu (1) SALINAN bagi sijil-sijil berkenaan semasa membeli dokumen tender

f) Salinan resit bayaran sebagai bukti pembayaran 

 

Kontraktor yang berminat boleh membeli secara atas talian dan mengambil dokumen tender di :

Kaunter Bhg. Ukur Bahan & Kontrak JPS Selangor, Tkt.5, Blok Podium Selatan, Bgn. SSAAS, 40626 Shah Alam, Selangor.

Mulai :04hb April 2024 - 30hb April 2024

Masa : 9.00 pagi hingga 3.30 petang sahaja 

Waktu rehat, a) Isnin hingga Khamis : 12.30 tengah hari hingga 2.30 petang

                     b) Jumaat : 12.00 tengah hari hingga 3.00 petang

 

Dokumen Meja Tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi di pejabat-pejabat berkenaan pada waktu 9.00pagi hingga 3.30 petang sahaja. Salinan resit pembelian hendaklah dilampirkan semasa pengambilan dokumen tender. Sila patuhi SOP yang telah ditetapkan semasa proses pengambilan dokumen tender.

Jabatan berhak untuk menolak sebarang tawaran petender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

Dokumen yang telah lengkap seperti yang dinyatakan, hendaklah dihantar ke Peti Tender, Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 150 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap Tidak Berjaya.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Bilik Mesyuarat Cempaka
JPS Selangor,
Tkt. 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40626 Shah Alam, Selangor
Bilik Mesyuarat Cempaka
JPS Selangor,
Tkt. 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40626 Shah Alam, Selangor
4 Apr 2024 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN

210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian