Cetak
JAIS.UPP.400-5/8/1(24/26)

TENDER PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT DAN MEMBERSIH KAWASAN DAN MENYELENGGARA LANDSKAP SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH (BSIS) SHAH ALAM

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama NORZAINAL BIN AHMAD Nama Unit Perolehan JAIS
E-mel norzainal@jais.gov.my E-mel upero@jais.gov.my
No. Tel 0355143453 No. Tel 0355143453
Jabatan JAIS Jabatan JAIS
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAIS.UPP.400-5/8/1(24/26)
Tarikh Iklan 19 Apr 2024 - 14 May 2024
Tarikh Jual 23 Apr 2024 - 14 May 2024
Tarikh Tutup 14 May 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT PENTADBIRAN & PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8,
MENARA SELATAN,
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,
40676 SHAH ALAM,
SELANGOR DARUL EHSAN
Tarikh & Masa Taklimat 22 Apr 2024 11:30
Alamat Taklimat Bilik Kuliah Sakinah, Aras G, Bangunan Sultan Idris Shah (BSIS), 40676 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Tender

1. Tender ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini.

2. Petender yang berminat DIWAJIBKAN menghadiri taklimat tender. Hanya penama dalam pendaftaran syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia sahaja dibenarkan hadir ke sesi taklimat. Wakil syarikat adalah TIDAK DIBENARKAN untuk menghadiri taklimat. Kegagalan menghadiri taklimat tender akan menyebabkan petender TIDAK DIBENARKAN mengambil bahagian dalam tender tersebut.

3. Petender hendaklah menyediakan cop syarikat, salinan Kad Pengenalan Penama, salinan Sijil Pendaftaran Syarikat dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) seperti kod bidang berkaitan, salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya untuk pengesahan sebelum dibenarkan menghadiri taklimat dan membeli dokumen. Satu (1) set salinan sijil-sijil di atas (tidak dikembalikan) hendaklah dikemukakan untuk simpanan JAIS ini semasa menghadiri taklimat.

4. Naskah meja tawaran boleh disemak di Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor, Tingkat 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, 40676 Shah Alam pada waktu pejabat bermula 22 April  2024 (Isnin).

5. Harga Dokumen Tender ialah RM 100.00 (Ringgit Malaysia : Satu Ratus Sahaja). Dokumen Tender hanya dijual secara dalam talian. Bayaran hendaklah dibuat melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender Dan Sebutharga Negeri Selangor di laman http://tender.selangor.my  mulai 23 April 2024 (Selasa). Dokumen Tender hanya boleh diambil oleh pemilik syarikat secara fizikal dengan mengemukakan Resit Pembelian Borang Tender ke Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor, Tingkat 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, 40676 Shah Alam pada waktu pejabat. Hanya satu (1) dokumen tender dibenarkan untuk seorang pemilik syarikat.

6. Dokumen atau Borang Tawaran Tender hendaklah dibuat mengikut format borang yang telah ditetapkan dan diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dituliskan nombor tender di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor, Tingkat 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, 40676 Shah Alam

7. Tarikh tutup tender adalah pada 14 Mei 2024 (Selasa) jam 12.00 Tengahari. Tender yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana permohonan tender yang dikirimkan melalui pos.

8. Sebarang pertanyaan berkaitan Spesifikasi Kerja atau lawatan tapak boleh menghubungi Seksyen Urus Bangunan di talian 03-5514 3546.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT

DAN

221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian