Cetak
PDHS (PEMB) 4/2024

KERJA-KERJA MENAIKTARAF RUANG KERJA UNIT PEMBANGUNAN DAN MEMBAIKPULIH LANTAI TANGGA UNIT ASET SERTA LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali Nama Noor Azizah Maulad Zainol Abidin
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my E-mel noorazizah@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026 No. Tel 0360641026
Jabatan pdths Jabatan PDTHS(PLB)
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PEMB) 4/2024
Tarikh Iklan 22 Apr 2024 - 29 Apr 2024
Tarikh Jual 22 Apr 2024 - 29 Apr 2024
Tarikh Tutup 29 Apr 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR DARUL EHSAN.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Sebut Harga adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor Daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB serta mempunyai Sijil Pengesahan Pendaftaran Syarikat Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN), Sijil Perakuan Pendaftaran Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) serta Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijik Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Sijil Taraf Bumiputera (STB) dan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat daripada Kementerian Kewangan Malaysia serta Sebarang urusan Pengecualian Dan Kebenaran Khas Dari CIDB Adalah Tidak Dibenarkan. Pastikan tarikh SAH LESAN yang masih sah tempoh dalam Ketegori dan Pengkhususan yang telah dinyatakan bagi menyertai sebut harga seperti yang berikut:

Mulai 22 APRIL 2024 (ISNIN) hingga 29 APRIL 2024 (ISNIN), dokumen sebut harga boleh diperoleh dengan cara pembelian secara dalam talian dan dimuat turun melalui Sistem Tender Online Selangor 2.0 (http://tender.selangor.gov.my) dengan bayaran sebanyak RM10.00 (RINGGIT MALAYSIA: SEPULUH SAHAJA).

 

Dokumen sebut harga yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR DARUL EHSAN. Dokumen sebut harga boleh dihantar melalui serahan tangan dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga sebelum jam 12.00 tengah hari pada 29 APRIL 2024 (ISNIN). Sebarang kelewatan dalam urusan serahan dokumen sebut harga tidak akan dipertimbangkan.

 

Hanya Pemilik Syarikat atau Penama dalam sijil yang SAH sahaja dibenarkan untuk membuat pendaftaran dan Taklimat/ Lawatan Tapak. Taklimat/ Lawatan Tapak Sebut Harga akan diadakan pada diketepatan seperti berikut:

 

Sebarang pertanyaan, sila hubungi Bahagian Pembangunan di talian 03-60641026. Sekian, terima kasih.

 

Saya yang menjalankan amanah,

 

 

 

.....................................................

YUHANAS AUREE BIN KAMARUDDIN
Pegawai Daerah Hulu Selangor

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian