Cetak
PDHS (PENT) 02/2024 (SEBUT HARGA SEMULA)

SEBUTHARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN ALAT HAWA DINGIN BERPUSAT BAGI SISTEM HAWA DINGIN DUNHAM-BUSH DAN VRV DAIKIN DI BANGUNAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali Nama NUR FAATIHAH BIN KHAIRUDIN
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my E-mel faatihah@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026 No. Tel 0360641026
Jabatan pdths Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PENT) 02/2024 (SEBUT HARGA SEMULA)
Tarikh Iklan 3 May 2024 - 13 May 2024
Tarikh Jual 6 May 2024 - 13 May 2024
Tarikh Tutup 13 May 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT ASET, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN , PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

  Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM), yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.

  1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut: 

Isnin – Khamis      Jumaat 

8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari 

2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang 

 

Mulai 06/05/2024 sehingga 13/05/2024  di Unit Aset dan Stor Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor. 

 

 

  1. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya. 

 

  1. Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Aset dan Stor, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.   

 

  1. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.  

 

  1. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Unit Aset sebelum 12.00 tengah hari pada 06/05/2024 (ISNIN). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Unit Aset, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026. 

 

Pegawai Daerah  Hulu Selangor 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 220301 PERKHIDMATAN > PENYELENGGARAAN/ PEMBAIKAN ALAT HAWA DINGIN > ALAT HAWA DINGIN (WINDOW, SPLIT, BERPUSAT)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian