Cetak
MPHS/SH/PRO/49/2024

KERJA-KERJA NAIK TARAF, UBAHSUAI DAN HIASAN DALAMAN SERTA BEKAL DAN PASANG PERALATAN DAN PERABOT DAN KELENGKAPAN YANG LAIN DI LOBI PEJABAT UTAMA UNTUK MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Siti Aishah Binti Mohd Nor
E-mel aishah@mphs.gov.my
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga MPHS/SH/PRO/49/2024
Tarikh Iklan 23 May 2024 - 20 Jun 2024
Tarikh Jual 4 Jun 2024 - 20 Jun 2024
Tarikh Tutup 20 Jun 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar DEWAN MESYUARAT CHILING, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 30 May 2024 09:00
Alamat Taklimat DEWAN MESYUARAT CHILING, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR. PENENDER (HENDAKLAH PENAMA DI SIJIL SAHAJA YANG HADIR. TIDAK DI BENARKAN WAKIL) DIMINTA UNTUK BERKUMPUL DAN BERTEMU DENGAN PEGAWAI BERTUGAS DARI WAKIL JABATAN (CIK PRIYA). WAKTU PENDAFTARAN TAKLIMAT (BERMULA 9:00 PAGI - 10:00 PAGI) KEHADIRAN LEWAT TIDAK AKAN DILAYAN.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELANGOR, PERAK, KUALA LUMPUR SAHAJA
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Majlis Perbandaran Hulu Selangor

Jalan Bukit Kerajaan, 

44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

 

1.Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB (sah dari tempoh 1 Bulan sebelum tarikh tamat sijil) dan berdaftar di kawasan Negeri Selangor.

2. Pihak Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran yang dikemukakan sekiranya terdapat perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

3. PENTING :

i) Pihak kontraktor DIWAJIBKAN HADIR melawat kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga/ tender berkenaan. Lawatan tapak ini dapat membantu syarikat mendapat maklumat yang lebih tepat dang mengetahui keadaan/ maklumat tambahan yang berguna bagi menyediakan tawaran sebut harga/ tender.

ii) Petender hendaklah pada tarikh tutup sebut harga sebelum 12:00 tgh hari bersama-sama dengan Dokumen Sebut Harga menyerahkan set lengkap LUKISAN REKA BENTUK yang baru berdasarkan lakaran ilustrasi yang di cadangkan oleh MPHS dan hendaklahn disediakan dalam saiz kertas A3. Petender hendaklah dengan sepenuhnya atas perbelanjaan sendiri menyediakan LUKISAN tersebut.

iii) Penender hendaklah WAJIB MELAMPIRKAN PENGALAMAN KERJA DALAM BIDANG BERKAITAN seperti di dalam tajuk kerja atau sebarang kerja semasa didalam tangan. 

4. Dokumen Tender wajib DIBUKUKAN / DIDOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam SATU SAMPUL YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT.

5. Dokumen Tender tersebut akan dijual sepenuhnya di atas talian didalam laman sesawang https://tender.selangor.gov.my serta dimuat turun (download) melalui akaun perolehan masing-masing  sebagai pengesahan pembelian.

6. Penender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga(3) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

7. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN PEROLEHAN ditalian 03-6064 1331 smbg. 113.

8. Penender juga digalakkan menghantar dokumen pelawaan lebih awal supaya dapat mengelakkan kesesakan dan kelewatan pada tarikh tutup tender.

9. Majlis Perbandaran Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 DEWAN MESYUARAT CHILING, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR LOBI, MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR 30 May 2024 09:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

ATAU

B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN
B07 HIASAN DALAMAN
DAN
B28 KERJA UBAHSUAI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
LAMPIRAN BOQ 348.19 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN LAKARAN 83.89 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian