Cetak
JAIS.UPP.400- 5/6/11 (24/27-D)

TENDER PERKHIDMATAN SEWAAN (SEWA GUNA) MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH SERTA MENYENGGARA KOMPUTER PERIBADI DAN KOMPUTER RIBA DI JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR (JAIS) BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN BERMULA PADA TAHUN 2024 HINGGA 2027

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RABUNAH BINTI ABDUL KADIR
E-mel rabunah@jais.gov.my
No. Tel 0355143453
Jabatan JAIS
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAIS.UPP.400- 5/6/11 (24/27-D)
Tarikh Iklan 24 Jun 2024 - 16 Jul 2024
Tarikh Jual 27 Jun 2024 - 16 Jul 2024
Tarikh Tutup 16 Jul 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Agama Islam Selangor,
Unit Pentadbiran Dan Perolehan
Tingkat 8, Menara Selatan,
Bangunan Sultan Idris Shah,
40676 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 26 Jun 2024 11:00
Alamat Taklimat Jabatan Agama Islam Selangor,
Dewan Sakinah
Aras G, Menara Selatan,
Bangunan Sultan Idris Shah,
40676 Shah Alam, Selangor

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Tender

Petender yang berminat DIWAJIBKAN menghadiri taklimat tender seperti butiran di atas. Hanya penama dalam pendaftaran syarikat dengan Kementerian Kewangan sahaja dibenarkan hadir ke sesi taklimat. Wakil syarikat adalah TIDAK DIBENARKAN untuk menghadiri taklimat. Kegagalan menghadiri taklimat tender akan menyebabkan petender TIDAK DIBENARKAN mengambil bahagian dalam tender tersebut. Petender hendaklah menyediakan cop syarikat, salinan Kad Pengenalan Penama, salinan Sijil Pendaftaram Syarikat dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) seperti kod bidang yang disenaraikan di atas dan salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera (sekiranya berkaitan) untuk pengesahan sebelum dibenarkan menghadiri taklimat. Maklumat terperinci tender dan Dokumen Meja Terkawal boleh disemak bermula 26 Jun 2024 (Rabu) secara fizikal di alamat seperti di bawah. Harga Dokumen Tender ialah RM100.00 sahaja bergantung kepada jenis tender. Bayaran hendaklah dibuat melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender Dan Sebutharga Negeri Selangor di laman http://tender.selangor.my  mulai 27 Jun 2024 (Khamis). Dokumen Tender hanya boleh diambil oleh pemilik syarikat secara fizikal dengan mengemukakan Resit Pembelian Borang Tender di alamat seperti di bawah. Hanya satu (1) dokumen tender dibenarkan untuk seorang pemilik syarikat. Dokumen atau Borang Tawaran Tender hendaklah dibuat mengikut format borang yang telah ditetapkan dan diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan dituliskan Nombor Tender di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di alamat:

Pengarah

Jabatan Agama Islam Selangor,

Unit Pentadbiran Dan Perolehan

Tingkat 8, Menara Selatan,

Bangunan Sultan Idris Shah,

40676 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Tarikh tutup tender adalah pada 16 Julai 2024 (Selasa) jam 12.00 Tengahari. Tender yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana permohonan tender yang dikirimkan melalui pos. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan pejabat ini di talian 03-55143545

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian