Cetak
32/2024

KERJA-KERJA MEMBAIK PULIH APRON BANGUNAN BLOK PENTADBIRAN, KAFETERIA, ASRAMA, SURAU, KUARTERS E15, KUARTERS BLOK F, G, DAN H, DI INSTITUT PERAKAUNAN NEGARA (IPN) SABAK BERNAM, SELANGOR

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORJANATON BINTI SARPAN
E-mel norjanaton@jkr.gov.my
No. Tel 03-32242581
Jabatan BHGN. UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM
Tarikh Tajuk  
10/07/2024 Kerja-Kerja Membaik Pulih Apron Bangunan Blok Pentadbiran, Kafeteria, Asrama, Surau, Kuarters E15, Kuarters Blok F, G, Dan H, Di Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Sabak Bernam
No. Sebut Harga 32/2024
Tarikh Iklan 25 Jun 2024 - 12 Jul 2024
Tarikh Jual 3 Jul 2024 - 10 Jul 2024
Tarikh Tutup 11 Jul 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT JURUTERA DAERAH,
JKR SABAK BERNAM,
45300 SUNGAI BESAR,
SELANGOR DARUL EHSAN
Tarikh & Masa Taklimat 3 Jul 2024 08:30
Alamat Taklimat PEJABAT JURUTERA DAERAH,
JKR SABAK BERNAM,
45300 SUNGAI BESAR,
SELANGOR DARUL EHSAN

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

1. Sila pastikan maklumat kontraktor seperti no. telefon pejabat/talian mudah alih dan emel syarikat adalah yang terkini dan dikemaskini dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor untuk mudah dihubungi.  

2. Sebutharga adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) memegang Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) seperti maklumat dibawah, Sijil Taraf Bumiputera (STB) dengan Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU) :

Taraf : Bumiputera

Gred : G3

Kategori : B ATAU CE

Pengkhususan :  B24 ATAU CE32 

dengan tempoh pendaftaran yang masih sah dan syarikat beralamat di NEGERI SELANGOR sahaja.

3. Borang sebutharga boleh didapati mulai tarikh 03 JULAI 2024 hingga 10 JULAI 2024 di KAUNTER BAHAGIAN KONTRAK & UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RINGGIT MALAYSIA LIMA PULUH SAHAJA (RM50.00) dan secara TUNAI sahaja.

Waktu Urusniaga Sebutharga :

                                                          Isnin - Khamis    :    08.00 pagi - 12.30 tengah hari

                                                                                          02.00 petang - 3.30 petang

                                                         Jumaat                 :    08.00 pagi - 11.45 pagi [TIDAK DIGALKKAN]

4. KEBENARAN KHAS hendaklah dipohon sebelum pembelian dokumen sebutharga. Kontraktor hendaklah membawa bersekali surat kelulusan daripada CIDB semasa pendaftaran.  Untuk maksud ini hanya penama yang tercatat di dalam sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), dan Sijil Perolehan Kerja (SPKK) , dan Sijil Taraf Bumiputera sahaja yang boleh menghadiri taklimat sebutharga atau lawatan tapak dan tidak boleh sama sekali mewakilkan selain daripada Penama yang tertera dalam sijil dan hendaklah membawa Sijil ASAL SPKK, PPK, STB dan MOF dan satu salinan bagi sijil-sijil, Kad Pengenalan, dan cap Syarikat. 

          Tarikh                                  :           03 JULAI 2024 (RABU)

            Masa Pendaftaran             :           8.30pagi hingga 9.30 pagi

            Tempat Pendaftaran         :           BILIK GERAKAN, JKR SABAK BERNAM

5. Taklimat dan lawatan adalah DIWAJIBKAN kepada kontraktor yang berminat untuk menyertai sebutharga ini dan akan diadakan seperti ketetapan berikut : 

                                    Tarikh                        ;    03 JULAI 2024 (RABU)

                                    Masa Lawatan           :    9.30 PAGI (SELEPAS PENDAFTARAN)

                                    Tempat Lawatan        :    AKAN DIBERITAHU SELEPAS PENDAFTARAN

 

6. Dokumen Meja Sebutharga boleh disemak di Kaunter Unit Ukur Bahan pada waktu pejabat. Dokumen sebutharga boleh dikeluarkan kepada wakil-wakil kontraktor yang sah sahaja. Untuk maksud ini wakil-wakil kontraktor hendaklah membawa Sijil ASAL SPKK, PPK, STB dan MOF dan satu salinan bagi sijil-sijil, Kad Pengenalan, cap Syarikat dan surat wakil. 

7.    Setiap satu Syarikat Kontraktor hanya boleh membeli satu dokumen sahaja bagi setiap kerja dalam satu-satu masa. Langkah ini bagi membendung pakatan harga dengan syarikat lain dalam sebutharga. [Sila baca LAMPIRAN 5A perenggan 2 dokumen sebutharga ini semasa menurunkan tandatangan].

8. Dokumen sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan hendaklah mencatat No. Sebutharga di sebelah penjuru kiri sampul tersebut. Dokumen hendaklah dimasukkan ke dalam peti tawaran sebutharga di Unit Ukur Bahan & Kontrak, JKR Sabak Bernam tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 11 JULAI 2024.(Tarikh Tutup)

9. Sekiranya kontraktor tidak dapat hadir untuk tujuan penghantaran dokumen sebutharga, kontraktor boleh menghantar dokumen dengan menggunakan Pos Berdaftar/Kurier dan hendaklah tiba pada atau sebelum peti tawaran ditutup. 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 BILIK GERAKAN, JKR SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR AKAN DIMAKLUMKAN KELAK 3 Jul 2024 08:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

ATAU

CE32 KERJA PENYELENGGARAAN KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis