Cetak
PDTG.KP.400-10/2/1 (S) NO. KOD: 2/2025

SEBUT HARGA PERKHIDMATAN PENYEWAAN MESIN PENYALIN FOTOSTAT DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK

Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Siti Anisah Bt Abdul Samad Nama NORIDAH BINTI MESRAWI
E-mel anisah@selangor.gov.my E-mel noridah.mesrawi@selangor.gov.my
No. Tel 0361261407 No. Tel 0361261409
Jabatan BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN Jabatan Pejabat Daerah dan Tanah Gombak
Tarikh Tajuk  
09/09/2025 SEBUT HARGA PERKHIDMATAN PENYEWAAN MESIN PENYALIN FOTOSTAT DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Gombak
No. Sebut Harga PDTG.KP.400-10/2/1 (S) NO. KOD: 2/2025
Tarikh Iklan 4 Sep 2025 - 18 Sep 2025
Tarikh Jual 4 Sep 2025 - 18 Sep 2025
Tarikh Tutup 18 Sep 2025
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK
BANGUNAN SULTAN SULAIMAN
PERSIARAN PEGAWAI, BANDAR BARU SELAYANG
BANDAR BARU SELAYANG
68100 BATU CAVES
SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Kontraktor-kontraktor yang masih sah berdaftar seperti berikut:

 Kementerian Kewangan Malaysia (MOF)

 Kod Bidang  -       221502 (sewaan mesin dan peralatan pejabat)  

Kontraktor mestilah mempunyai kepala atau kod bidang didalam skop kerja yang terlibat. Kontraktor yang tidak mempunyai kod bidang tersebut,dokumennya akan ditolak. Kontraktor-kontraktor dimestikan mengisi dengan sempurna borang-borang maklumat yang terdapat di dalam sebutharga ini dan tidak dibenarkan untuk menceraikan  borang-borang tersebut. Kegagalan berbuat demikian akan menyebabkan tawaran di tolak

Sebarang info berkaitan dokumentasi boleh berhubung dengan Pn. Siti Anisah Bt Abdul Samad 03-61261407

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
MAKLUMAT IKLAN 83.41 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian