Cetak
PLBKS 25/2011

MEMBAIKPULIH DEWAN ORANG RAMAI KG SG GULANG-GULANG MUKIM PERMATANG, DAERAH KUALA SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Kuala Selangor
No. Sebut Harga PLBKS 25/2011
Tarikh Iklan 29 Jul 2011 - 8 Aug 2011
Tarikh Jual 29 Jul 2011 - 8 Aug 2011
Tarikh Tutup 8 Aug 2011
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA
BAHAGIAN PEMBANGUNAN MASYARAKAT
PEJABAT DAERAH KUALA SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Tawaran adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor Bumiputera Kelas F yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor ( PKK ) dan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia ( CIDB ) di dalam kelas dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) *SEMUA PENYEBUTHARGA ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN" 2. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar. 3. Jabatan Berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan. 4. PENTING : Tender/Sebutharga* yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a. RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAK KOMPUTER b. DOKUMEN- DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DILENGKAPKAN DAN DIHANTAR c. SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN DAN DOKUMEN LAIN YANG BERKAITAN 5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas hendaklah dimasukkan ke dalam sampul dituliskan nombor sebutharga di sebelah atas kanan sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor. 6. Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada terendah atau yang sebaliknya. 7. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke: Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor, 45000 Kuala Selangor.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN
ATAU
B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
tender_DOKUMEN_MEJA_PLBKS_25 144.91 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian