Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/3 (2013-a)

PERKHIDMATAN LOGISTIK DI PEJABAT AGAMA ISLAM DAERAH HULU LANGAT KE KOMPLEKS ISLAM DAERAH HULU LANGAT

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAI.SEL.BKP/01/053/3 (2013-a)
Tarikh Iklan 10 Jun 2013 - 18 Jun 2013
Tarikh Jual 10 Jun 2013 - 18 Jun 2013
Tarikh Tutup 18 Jun 2013
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SEKSYEN PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8
MENARA SELATAN
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH
40676 SHAH ALAM
SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 10 Jun 2013 10:00
Alamat Taklimat PEJABAT AGAMA ISLAM DAERAH HULU LANGAT
JALAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Tender

1) TAWARAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA BERTARAF BUMIPUTERA YANG SAH BERDAFTAR DAN MASIH BERKUATKUASA DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA. 2.) BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT MELALUI SISTEM PENJUALAN DOKUMEN TENDER DAN SEBUTHARGA NEGERI SELANGOR ( http://tender.selangor.gov.my ). 3) SEMUA DOKUMEN SEBUTHARGA YANG DIMUAT TURUN BAGI TAJUK SEBUTHARGA INI MESTILAH DICETAK DAN DIISI DENGAN LENGKAP SEBELUM DIHANTAR. 4) DOKUMEN YANG TELAH LENGKAP DIISI HENDAKLAH DIMASUKKAN KE DALAM SAMPUL SURAT DAN DITULISKAN NOMBOR SEBUTHARGA DI SEBELAH ATAS KIRI SAMPUL SURAT TERSEBUT DAN DIMASUKKAN KE DALAM PETI SEBUTHARGA JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR. 5) SILA SERTAKAN SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DAN RESIT PEMBELIAN BORANG SEBUTHARGA. 6) PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA ADALAH DIMESTIKAN HADIR KE TAKLIMAT SEPERTI YANG TELAH DITETAPKAN. 7) JABATAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG KELEWATAN ATAU KEHILANGAN MANA-MANA SEBUTHARGA YANG DIKIRIMKAN MELALUI POS.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221704 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN, PENYIMPANAN DAN POS > PENGANGKUTAN LORI (PERLU LESEN SPAD)
DAN
221705 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN, PENYIMPANAN DAN POS > AGEN PENGHANTARAN (PERLU LESEN KASTAM)
DAN
221706 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN, PENYIMPANAN DAN POS > PEMBUNGKUSAN DAN PENYIMPANAN (PERLU GUDANG BERLESEN KASTAM DAN PBT)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
spesifikasi_SPESIFIKASI_KERJA 183.59 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian