Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/6/3 (2015-C)

KERJA-KERJA PEMBAIKAN TANDAS DAN KELENGKAPAN SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH, SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAI.SEL.BKP/01/053/6/3 (2015-C)
Tarikh Iklan 15 Apr 2015 - 22 Apr 2015
Tarikh Jual 15 Apr 2015 - 22 Apr 2015
Tarikh Tutup 22 Apr 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SEKSYEN PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8
MENARA SELATAN
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH
40676 SHAH ALAM
SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 15 Apr 2015 09:30
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT PATEH AKHIR
TINGKAT 6, MENAR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Tender

1) TAWARAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA BERTARAF BUMIPUTERA YANG SAH BERDAFTAR DAN MASIH BERKUATKUASA DENGAN CIDB. 2.) BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT MELALUI SISTEM PENJUALAN DOKUMEN TENDER DAN SEBUTHARGA NEGERI SELANGOR ( http://tender.selangor.gov.my ). 3) SEMUA DOKUMEN SEBUTHARGA YANG DIMUAT TURUN BAGI TAJUK SEBUTHARGA INI MESTILAH DICETAK DAN DIISI DENGAN LENGKAP SEBELUM DIHANTAR. 4) DOKUMEN YANG TELAH LENGKAP DIISI HENDAKLAH DIMASUKKAN KE DALAM SAMPUL SURAT DAN DITULISKAN NOMBOR SEBUTHARGA DI SEBELAH ATAS KIRI SAMPUL SURAT TERSEBUT DAN DIMASUKKAN KE DALAM PETI SEBUTHARGA JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR. 5) SILA SERTAKAN SALINAN SIJIL CIDB DAN RESIT PEMBELIAN BORANG SEBUTHARGA. 6) PIHAK KONTRAKTOR DIMESTIKAN HADIR TAKLIMAT SEPERTI YANG TELAH DITETAPKAN SEBELUM MENGEMUKAKAN TAWARAN SEBUTHARGA. 7) JABATAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG KELEWATAN ATAU KEHILANGAN MANA-MANA SEBUTHARGA YANG DIKIRIMKAN MELALUI POS.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
spesifikasi_SPESIFIKASI 163.87 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian