Cetak
PWNSEL/DS01/2016

SEBUT HARGA PEROLEHAN DAN KERJA-KERJA PEMBEKALAN TONER PENCETAK UNTUK PERBENDAHARAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama En Zulhilmi Bin Che Azizan
E-mel zulhilmi@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Perbendaharaan Negeri Selangor
No. Sebut Harga PWNSEL/DS01/2016
Tarikh Iklan 15 Apr 2016 - 22 Apr 2016
Tarikh Jual 15 Apr 2016 - 22 Apr 2016
Tarikh Tutup 22 Apr 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Perbendaharaan Negeri Selangor
Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 12
Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah
40503 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

Tarikh Tutup : 22 April 2016 ( Jumaat ) , 12.00 tengah hari.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tajuk Sebut harga : Sebut Harga Perolehan Dan Kerja-Kerja Pembekalan Toner Pencetak Untuk Perbendaharaan Negeri Selangor

No. Sebut harga : PWNSEL/DS01/2016


Syarat Kelayakan:-    

Berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang:•    020601 (Alat Tulis (tidak termasuk borang dan semua jenis kertas))

dan -    Berdaftar dengan Kerajaan Negeri Selangor (melalui Sistem Kontraktor Negeri Selangor)


Tarikh Buka : 15 April 2016 (Jumaat)

Dokumen sebut harga boleh diperolehi di:http://tender.selangor.gov.my

Tarikh Tutup: 22 April  2016 (Jumaat) - Jam 12 tengah hari


Tawaran dalam bentuk 1 salinan satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat mengandungi softcopy  dan hantar ke:

Perbendaharaan Negeri Selangor

Bahagian Khidmat PengurusanTingkat 12,

Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah

40503 Shah Alam

Selangor Darul Ehsan

* melalui peti yang disediakan


Harga: RM 10.00 melalui Internet    -    Kad kredit/ CIMB Clicks

*    SEMUA KONTRAKTOR ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUT HARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN (http://tender.selangor.gov.my)

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian