Cadangan Kerja Dalaman Bagi Lobi Di Aras 1 Dan Aras G, Bangunan Tambahan Pejabat Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Mukim Kajang, Daerah Hulu Langat, Selangor Darul Ehsan Untuk Majlis Perbandaran Kajang
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Dya Diyana Bt Mawardi |
E-mel | dyadiyana@mpkj.gov.my |
No. Tel | 03-87377899 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Kajang |
---|---|
No. Sebut Harga | MPKj S103/2020 |
Tarikh Iklan | 27 Nov 2020 - 14 Dec 2020 |
Tarikh Jual | 30 Nov 2020 - 14 Dec 2020 |
Tarikh Tutup | 14 Dec 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 30 Nov 2020 09:00 |
Alamat Taklimat | Menara MPKj |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang memiliki Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (SPPK), dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan dan memiliki Sijil Taraf Bumiputera dari Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU), atau syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan bagi perolehan yang berkenaan. Kontraktor / syarikat juga perlu berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN) Selangor dan masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja / perkhidmatan / bekalan berikut.
Penyebutharga adalah DIGALAKKAN untuk hadir taklimat dan lawatan tapak seperti ketetapan berikut:
(Taklimat dan lawatan tapak dilaksanakan secara temujanji)
Tarikh : 30hb November 2020 sehingga 14hb Disember 2020
Tempat : Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih,
Off Jalan Semenyih,
43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan.
Pegawai terlibat : Pn.Aishah Kamilah Binti Suhaimi (Penolong Pegawai Senibina)
untuk lawatan tapak 019-307 0096
* Taklimat dan lawatan tapak adalah tidak diwajibkan. Namun begitu, Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina sebutharga tersebut. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.
* Penyebutharga perlu membuat temujanji terlebih dahulu untuk hadir taklimat dan lawatan tapak pada tarikh-tarikh yang telah ditetapkan sahaja.
* Hanya Pemilik / Penama Sahaja Diwajibkan untuk hadir taklimat dan lawatan tapak. Sila bawa bersama Sijil Asal Pendaftaran.
* Penyebutharga dinasihatkan untuk sentiasa mematuhi Prosedur Standard Operasi (SOP) dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semasa menghadiri lawatan tapak seperti memastikan penjarakan fizikal dan pemakaian pelitup muka.
DOKUMEN MEJA TERKAWAL
Dokumen Meja Terkawal boleh disemak di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my
Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tawaran.
Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
Tempoh penjualan Dokumen Tawaran adalah pada 30HB. NOVEMBER 2020 HINGGA 14HB. DISEMBER 2020. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan SEBELUM atau PADA 14HB. DISEMBER 2020 (ISNIN) JAM 12.00 TENGAHARI. Pihak tuan/puan digalakkan untuk menghantar dokumen tawaran seawal tiga (3) hari bekerja sebelum tarikh tutup yang telah ditetapkan. Ini adalah bagi memastikan Prosedur Operasi Standard (SOP) dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semasa menghantar dokumen tawaran seperti memastikan penjarakan fizikal dipatuhi dan tidak dibenarkan menghantar dokumen tawaran secara berkumpulan.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Menara MPKj | Menara MPKj | 30 Nov 2020 09:00 | |
2 | Menara MPKj | Menara MPKj | 1 Dec 2020 09:00 | |
3 | Menara MPKj | Menara MPKj | 2 Dec 2020 09:00 | |
4 | Menara MPKj | Menara MPKj | 3 Dec 2020 09:00 | |
5 | Menara MPKj | Menara MPKj | 4 Dec 2020 09:00 | |
6 | Menara MPKj | Menara MPKj | 7 Dec 2020 09:00 | |
7 | Menara MPKj | Menara MPKj | 8 Dec 2020 09:00 | |
8 | Menara MPKj | Menara MPKj | 9 Dec 2020 09:00 | |
9 | Menara MPKj | Menara MPKj | 10 Dec 2020 09:00 | |
10 | Menara MPKj | Menara MPKj | 11 Dec 2020 09:00 | |
11 | Menara MPKj | Menara MPKj | 14 Dec 2020 09:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B07 HIASAN DALAMAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
S103 lukisan 2 | 2.14 MB | application/pdf | Muat Turun |
Standard Specification | 5.06 MB | application/pdf | Muat Turun |
S103-updated lukisan A3 size | 4.55 MB | application/pdf | Muat Turun |
S103 lukisan 1 | 2.59 MB | application/pdf | Muat Turun |
S103-updated lukisan A4 size | 3.05 MB | application/pdf | Muat Turun |
MPKj S103/2020 - Kerja Dalaman Menara MPKj | 7.21 MB | application/pdf | Muat Turun |