CADANGAN PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN DAN KEBERSIHAN PERSEKITARAN : i. KOMPLEKS 3K SERDANG RAYA, SERI KEMBANGAN, SELANGOR ii. DEWAN SERBAGUNA MBSJ SERI KEMBANGAN, SELANGOR
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/07/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP TENDER / SEBUT HARGA BERIKUTAN PELAKSANAAN PKP & PKPD NEGERI SELANGOR | Selanjutnya |
02/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN | Selanjutnya |
05/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA | Selanjutnya |
05/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB.400-5/6/31 |
Tarikh Iklan | 25 May 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 25 May 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 16 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa
daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan
Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta
berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan
perkhidmatan berikut :
Dokumen
Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ,
Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Dokumen sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui
laman sesawang di http://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00 senaskah. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi
hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk
kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di
Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya
sebelum jam 12.00 tengah hari.
Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat
dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di
dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa
menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.
ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh
tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari.
Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT DAN 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN DAN 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
6.31-SH KOMPLEKS 3K SERDANG RAYA & DEWAN SK - ADDENDUM | 1.94 MB | application/pdf | Muat Turun |
AKP.MOF.SH.PIND.14 | 206.08 kB | application/pdf | Muat Turun |
MAKLUMAT PETENDER MOF PIND 3 | 415.46 kB | application/pdf | Muat Turun |