Cetak
PPHL 03/2022 (B)

MEMBEKAL DAN MEMASANG PAPAN TANDA PROJEK PEMBANGUNAN NEGERI TAHUN 2022 PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU LANGAT

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Faridah binti Pinni
E-mel faridahpinni@doa.gov.my
No. Tel 0355189888
Jabatan Jabatan Pertanian Negeri Selantgor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPHL 03/2022 (B)
Tarikh Iklan 12 Apr 2022 - 20 Apr 2022
Tarikh Jual 12 Apr 2022 - 20 Apr 2022
Tarikh Tutup 20 Apr 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU LANGAT BATU 11, JALAN CHERAS 43000 KAJANG
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

SYARAT SEBUT HARGA

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor-kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini hendaklah berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) dan Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB) dan membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pengambilan dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi secara online mulai 12 April 2022 (Selasa) .    Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 20April 2022  (Rabu).

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai. 

5.Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus Pegawai Pertanian Daerah Hulu Langat, En. Mohd Suhaimi - 0126090604  / En. Sharul Nizal - 0192700943.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 010401 PENERBITAN DAN PENYIARAN > PAPAN TANDA DAN AKSESORI > PAPAN TANDA DAN AKSESORI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian