Cetak
JAIS.UPP.400-5/6/3 (23/24-A)

PERKHIDMATAN PENYEWAAN DAN PENGURUSAN MESIN DIGITAL FOTOSTAT BAGI KEGUNAAN JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR BAGI TAHUN 2023/2024

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RABUNAH BINTI ABDUL KADIR
E-mel rabunah@jais.gov.my
No. Tel 0355143453
Jabatan JAIS
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga JAIS.UPP.400-5/6/3 (23/24-A)
Tarikh Iklan 31 May 2023 - 6 Jun 2023
Tarikh Jual 31 May 2023 - 6 Jun 2023
Tarikh Tutup 6 Jun 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT PENTADBIRAN DAN PEROLEHAN
TINGKAT 8, MENARA SELATAN,
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,
40000 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Syarat - Syarat Sebutharga :

1.   Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga Bertaraf Bumiputera Yang Sah Berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan  Kementerian Kewangan Malaysia.

2.   Bayaran hendaklah dibuat melalui sistem penjualan dokumen tender  dan sebutharga  Negeri Selangor ( http://tender.selangor.gov.my).

3.   Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebuthargai ini mestilah  dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

4.    Dokumen yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke  dalam peti sebutharga di Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor.

5.   Penyebutharga dipohon untuk mengemukakan Dokumen Teknikal dan Dokumen Kewangan secara berasingan dengan sampul berlakri.

6.   Sila sertakan salinan sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan resit pembelian   borang  sebutharga.

7.   Jabatan ini tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan  mana- mana sebutharga yang dikirimkan melalui pos.

8.   Untuk sebarang pertanyaan atau permasalahan sila hubungi Seksyen Perolehan, JAIS di   talian pejabat 03-55143453/3545.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian