PERKHIDMATAN MENCUCI DAN MEMBERSIH BANGUNAN, BARANGAN FABRIK DAN PERKHIDMATAN LAIN YANG BERKAITAN DI KOMPLEKS PERTANIAN DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Faridah binti Pinni | Nama | Junaidah binti Busra |
E-mel | faridahpinni@doa.gov.my | E-mel | junaidah@doa.gov.my |
No. Tel | 0355189888 | No. Tel | 0355189888 |
Jabatan | Jabatan Pertanian Negeri Selantgor | Jabatan | Jabatan Pertanian Negeri Selantgor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pertanian Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PPHS 03/2023 |
Tarikh Iklan | 3 Nov 2023 - 15 Nov 2023 |
Tarikh Jual | 8 Nov 2023 - 15 Nov 2023 |
Tarikh Tutup | 15 Nov 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU SELANGOR KOMPLEKS PERTANIAN DAERAH 44010 KERLING, HULU SELANGOR |
Tarikh & Masa Taklimat | 8 Nov 2023 09:30 |
Alamat Taklimat |
PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU SELANGOR KOMPLEKS PERTANIAN DAERAH 44010 KERLING, HULU SELANGOR
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT SEBUT HARGA
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor-kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini hendaklah berdaftar dengan membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen dan salinan pendaftaran daripada UPEN sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pengambilan dokumen.
2. Dokumen tawaran boleh diperolehi secara online di lawan web http://tender.selangor.gov.my mulai 8 November 2023 (Rabu). Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Selangor tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 15 November 2023 (Rabu).
3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.
5. Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus Pegawai Pertanian Daerah Hulu Selangor, Pn. Laynil Hakih ditalian 0182999016
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU SELANGOR | KOMPLEKS PERTANIAN DAERAH, 44100 KERLING, HULU SELANGOR | 8 Nov 2023 09:30 |
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT ATAU 222302 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN DOMESTIK > DOBI |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
KENYATAAN TAWARAN SEBUTHARGA PPHS 03/2023 | 81.15 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |